اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تقابل حزب الله با حزب الله خوشآیند نیست

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

دوستان بسیاری در سازمان اطلاعات سپاه دارم و تا حدودی با زحمات این عزیزان در حفظ امنیت و ثبات کشور آشنا هستم. خیلی از کارهای بر زمین مانده اطلاعاتی و امنیتی کشور با ایثار و رشادت سربازان گمنام این سازمان به سرانجام می رسد در حالی هیچ کس از آن مطلع نبوده و جز خدا کسی را یارای ارزش گذاری بر آن نیست.

رویکرد قوه قضائیه در تقابل با نیروهای احمدی نژادی، اتفاق جدیدی نیست. بخشی از بدنه مخلص انقلاب به دلیل حمایت درست یا غلط از محمود احمدی نژاد مدت هاست که مجبور به تردد در راهروهای دستگاه قضا هستند. فعلاً قصد نقد عملکرد دستگاه قضا در این رابطه را ندارم و گفتنی های لازم در این خصوص توسط آنانی که باید بیان بشود، بارها بیان شده است.

نکته درد آور این جاست که متأسفانه گاه شنیده می شود سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط قضایی، مأموریت دستگیری، تفتیش و بازداشت این دست از بچه های انقلابی را برعهده گرفته است که به نظر می رسد طراحی این فرآیند در راستای ایجاد تقابل بین نیروهای ارزشی جبهه انقلاب اسلامی صورت گرفته باشد. فراموش نکنیم کسانی که در خطرناک ترین گردنه های حیات انقلاب اسلامی یعنی دفاع مقدس و فتنه شوم 88 پشت نظام نایستاده و جانب احتیاط و کنج عافیت را انتخاب نمودند انگیزه لازم برای حفظ یکپارچگی نیروهای متدین را نیز دارا نبوده و بهتر از هر کس می دانند که فراغت انقلابیون از رویارویی با هم، تمرکز جبهه انقلاب بر چپاولگری اذناب قدرت را بیشتر خواهد کرد.

از دوستان و برادران مومن و دلسوز خود تقاضا دارم اعتبار سپاه و اطلاعات سپاه را در راه حفظ منافع لاریجانی ها فدا نکنند. خطری که استحاله نظام را در پی دارد از جانب احمدی نژادی ها نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">