اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آزادی انتقاد از برکات جمهوری اسلامی است

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

درست چند ساعت بعد از آن که با انتشار مطلبی نوشتم که از برکات نظام جمهوری اسلامی، همین آزادی انتقاد از مسئولان است، دو تن از کسانی که مطلبی انتقادی درباره رفتار بعضی از مسئولان شهری در شب سالگرد پیروزی انقلاب منتشر کرده بودند تماس گرفته و از فشارها و گاه تهدیدات بعضی ها زبان به شکوه گشودند.

امروز صبح نیز خبر رسید مدیر یکی از کانال های ارزشی شهر به یکی از نهادها احضار شد و اخطار گرفت که دیگر درباره بعضی خطوط قرمز! مثل جریان نرده ها و رستوران صفویه و یا اصولاً هر آن چه که ممکن است میز بعضی از مسئولان شهری را تکان بدهد، چیزی ننویسد.

فارغ از این که مسئولان ذی ربط تا کنون چقدر در انجام وظیفه اصلی خود در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با عناصر هتاک به دین و انقلاب و شهدا در فضای مجازی، موفق بوده اند که اکنون حوزه نظارتی خود را به فعالیت نیروهای مخلص انقلاب کشانده اند و نیز فارغ از تجربه شکست مکرر کانون های قدرت در قبال اتحاد و خروش انقلابی نیروهای مومن و ارزشی شهرستان که بارها طعم رسوایی را به کام آنان کشانده است، من همچنان معتقدم از برکات نظام جمهوری اسلامی می توان آزادی قلم و اندیشه در راستای ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در حوزه مسئولان که مطالبه صریح مقام معظم رهبری است را نام برد و اگر عده ای تلاش دارند بر این دستاورد تاریخی انقلاب خدشه ای وارد نمایند باید انگیزه و منشأ آن را جویا شد و دید چه عاملی باعث رویکرد آنان در ذبح آبروی نظام به منظور حفظ میز اصحاب قدرت گردیده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">