اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ورزشی ها باید جوانمردتر باشند

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ

casj_photo_2017-12-08_01-50-17.jpg


تصاویر مربوط به درگیری هواداران دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر همچنان دست به دست می چرخد و نتیجه اش زیر سوال رفتن شخصیت مردم این دو شهر است.

من به جای شورای تامین باشم برگزاری مسابقات بین این دو تیم با توجه به پیشینیه این نوع درگیری ها را در هر دو شهر ممنوع می کنم. شاید برگزاری مسابقه در شهر ثالث و دور دست، راه حلی مناسب برای جلوگیری از بروز این اتفاقات تلخ باشد.

یک موضوع را هم فراموش نکنید. جوانان اگر با افتخارات فرهنگی و فکری و هنری شهر و دیار خود آشنا بوده و آنها را الگوی خویش بدانند از ارتکاب چنین رفتارهایی پرهیز می نمایند. به نظر من حتی اگر محمود طالبی هم الگوی این افراد بود باز هم باید از ضعیف کشی و ناجوانمردی اجتناب می کردند چه برسد به الگو گیری از شهدا و علما و دانشمندان و اهل هنر. چقدر خوب است شورای فرهنگ عمومی شهرها یک بار هم برای رفع چنین معضلاتی تشکیل جلسه بدهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">