اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

برادر شغال!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ق.ظ

ظاهر امر باید این طور باشد که اهل سنت بابت علاقه ای که به مذهب و بزرگان مذهبی خود دارند از توهین به باورهای خود ناراحت و آزرده شده و از عاملان و مسببان آن نفرت داشته باشند.

مشکل ما با شیرازی ها این است که بر خلاف مصالح اسلام، در اقدامی وحدت شکنانه، شیعیان را تشویق به لعن و وهن خلفای اهل سنت می نمایند.

همین الان اگر به سایت شبکه العربیه مراجعه کنید خواهید دید در کنار اخباری که بر ضد شیعیان یمن منتشر کرده، از احضار حسین شیرازی به دادگاه، رنجیده خاطر شده و به هیاهوی تبلیغاتی به نفع این جریان وحدت ستیز دامن زده است.

حتی اگر نخواهیم بگوییم که دست این جریان تفرقه افکن معروف به تشیع لندنی با آل سعود و دیگر دشمنان جهان اسلام در یک کاسه است، حمایت رسانه های اجانب از این عناصر افراطی نشان می دهد که از منظر دشمن، "حاکمیت شیعه" بسیار فراتر از "داعیه تشیع" مهم و خطرساز بوده تا جایی که حاضرند برای عقب راندن شیعه معتدل اما عمل گرا بر سر تعصبات مذهبی خود معامله کرده و از تشیع شعاری و حرمت شکن اما فاقد عمل، حمایت نمایند. 

امیدوارم کسانی که اسلام و معارف ناب شیعه را در داد و فریاد و قیل و قال در محافل مذهبی محدود ساخته اند از این حقیقت، عبرت گرفته و راه درست مقابله با دشمنان اصلی اسلام را بیاموزند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">