اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بزدل ها در مصاف با گرگ ها

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۲۲ ب.ظ

صدا و سیما بابت توصیه یک کارشناس مذهبی در یک شبکه استانی با موضوع همسرداری که نه برخلاف شرع بود ونه قانون و امنیت و ...، از مردم عذرخواهی کرد؛ اما آیا این صدا و سیما حاضر است به خاطر کاربرد واژه خلیج به جای خلیج فارس توسط یک کارشناس در برنامه سینمایی که از شبکه سراسری هم پخش می شد و بی شک در تعارض با منافع و امنیت ملی است، عذرخواهی کند؟!

در مورد اول، هجمه تبلیغاتی روشنفکران و غربزدگان و دگراندیشان روی این موضوع تمرکز پیدا کرد؛ اما در مورد دوم اعتراضی از سوی این طیف واداده به گوش نرسید.

صدا و سیمایی که بنا بر فشار و هوچی گری تبلیغاتی عناصر زاویه دار با دین و انقلاب، این طور از خودش انفعال و ضعف و عقب نشینی نشان می دهد هرگز توانایی و شهامت مقاومت و مصاف با شبکه های ضدفرهنگی و مخرّب دشمنان این کشور را نخواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">