اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به عملکرد شهرداری در دهه فجر نمره دهید

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ

چه قدر خوب است شهرداری بابل از مردم بخواهد به عملکرد معاونت فرهنگی و یا احیاناً روابط عمومی این اداره در ایام الله دهه فجر و فاطمیه، نمره بدهند.

صرف افتتاح یک فضای کوچک نمایشگاهی با چسباندن چند قطعه عکس و روزنامه آن هم ذیل عنوان تونل! در محیطی خاص، به هیچ وجه در سطح انتظاری نیست که از شهرداری در قبال انقلاب اسلامی می رود.

از شهردار محترم تقاضا می شود به یکی از مدارس سطح شهر سری زده و خود قضاوت کند که آیا عملکرد واحد فرهنگی شهرداری به هیچ وجه حتی قابل قیاس با شور و انگیزه دانش آموزان نوجوان یک مدرسه هست یا نه؟!

از ظرفیت پیاده راه ها، میادین و خیابان های شهر هیچ  استفاده ای برای برگزاری جشن های دهه فجر ولو در حد تزیینات ساده هم صورت نگرفت. سال گذشته نیز اوضاع معاونت شهرداری به همین منوال بود که در نهایت با تذکر مستقیم امام جمعه، تکانی خورده و حرکتی انجام گرفت.

کاش لااقل از گروه های مستقل فرهنگی شهر حمایتی صورت می گرفت و برای گرامیداشت این ایام از توانمندی آنها استفاده می شد.

باید دید کدام تفکر ثابت در دوره مدیریت قبلی و فعلی شهرداری بابل وجود دارد که برای گرامیداشت دهه تاریخ ساز فجر که سراسر عالم را تحت الشعاع قرار داد به اندازه سایر مناسبت های ملی مانند نوروز و ... اهمیت کمتری قائل است؟

شهرداری پاسخ گو باشد که در قبال کندن بنرهای هیئات مذهبی، چه حرکت جایگزینی را برای بزرگداشت ایام شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها انجام داده است؟

نظرات  (۱)

سلام دوست گلم
اگر مایل هستید از وقت خودتون در اینترنت به نحو بهینه ای استفاده کنید پیشنهاد میکنیم
همین حالا وبلاگ خود را به درگاه پرداخت اینترنتی پردانو مجهز کرده و کسب و کار الکترونیکی خود را آغار نمایید و همزمان در قرعه کشی کارتهای هدیه 500 هزار تومانی نیز شرکت نمایید.
هر سوالی داشتید در خدمتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">