اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ضرورت گندزدایی از فضای مجازی

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ب.ظ

بارها شاهد بوده ایم گستره فضای مجازی، چونان شهری بی کلانتر، تبدیل به جولانگاه عده ای افراد بی هویت و دارای شخصیت پوشالی گردیده که عقده های روحی و روانی خود را در قالب یاوه سرایی های هتاکانه و هنجارشکنانه نشر می دهند.

درد آن جاست که به رغم وجود بعضی مراکز نظارتی و امنیتی مرتبط با فضای مجازی، کمتر شاهد مقابله با ساختارشکنی معدود عناصر وطن فروش و بی دین بوده که این امر بر افسارگسیختگی خائنان افزوده است.

روز گذشته، در یکی از گروه های مجازی شهر پر افتخار امیرکلا که از قضا مدیریت آن برعهده جمعی از اذناب وابسته به شهرداری این شهر است شاهد هتاکی بی شرمانه فردی بی غیرت و هرزه گو نسبت به نوامیس شهدا بوده ایم که بعد از ساعت ها تلاش و انتقاد دلسوزان، نهایتاً مدیران گروه مذکور مجاب به واکنش نسبت به این فرد حیوان صفت گردیدند.

مشابه این رفتارها البته در بعضی گروه های مجازی وابسته به چهره هایی مرموز و قدرت طلب شهرستان بابل نیز بارها تکرار شده است.

به نظر می رسد وقت آن رسیده است که نهادهای قضایی و امنیتی شهرستان بابل از کنج انزوا و از حالت انفعال و اهمال خارج گردیده و با حضوری مقتدرانه و غیرتمندانه در فضای مجازی نسبت به پیگرد عناصر ضدانقلاب و ضد دین اقدامی عاجل انجام دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">