اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نوروز فجر و راهی که نباید گم کرد!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ق.ظ

دهه فجر، همان عید نوروز است؛ همان روزی که باید خواند: یا مقلّب القلوب و الابصار ...

روز نو و حیات نوین این مرز پرگهر، در نوروز دوازده بهمن 57 رقم خورد. ایران، ایران شد و کتاب تاریخ این مرز و بوم به صفحه رشادت و عزت و جوانمردی رسید.

انقلاب اسلامی، تحقق دعای یا مقلّب القلوب بود. قلب ها به نور حقیقت، منقلب شد و تجمیع قلب های بیدار، انفجار نور را در گستره تاریک دنیازدگان رقم زد.

انقلاب اسلامی با اراده مقلب القلوب رقم خورد و حیات آن نیز در گروی احیای دل ها و بصائر قرار گرفت.

اگر می خواهیم انقلاب اسلامی تا انتهای افق نگاه مستضعفان و آزادی خواهان و مظلومان عالم، فراگیر شود باید قلوب و ابصار جهانیان را منقلب سازیم و سرچشمه های نور را به کویر دل های خفته، برسانیم.

جهان برای نوروز آماده خواهد شد. طراوت بهار بر پهنه گیتی حکمفرما می شود اگر "مبدأ" انقلاب قلب ها و دیدگان را محور حرکت خویش قرار دهیم.

خدا مقلب القلوب است و محول الاحوال. زنگار فطرت ها را باید با یاد خدا صیقل داد و عطش تشنگان حقیقت را از جام روشنی بخش معارف مکتب وحی، سیراب ساخت.

با خدا، برای خدا و در راه خدا باید قدم برداشت آن گاه جهان گلستان خواهد شد. انقلاب اسلامی زنده است تا زمانی که قلب ها و بصیرت ها با اذن و توکل الهی، در مسیر تحقق اهداف حق، بیدار بماند. قلب و بصری که با یاد خدا منقلب نشود نمی تواند داعیه انقلابی گری توحیدی را سر بدهد.

انقلاب اسلامی، انفجار نور معنویت بود. امروز اگر می خواهیم پایمان را کج نگذاشته و مسیر تکامل را درست بپیماییم باز هم به مبدأ نور و معنویت نیاز داریم.

انقلابی ها باید از همه، معنوی تر باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">