اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

غرض ورزی ها بر ضد هیئت ها ادامه دارد

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

در آستانه ایام فاطمیه، شهرداری های بابل و امیرکلا اقدام به کندن تعدادی از بنرهای هیئات مذهبی شهر نمودند که ظاهراً این اقدام از سوی بعضی مسئولان و نیروهای ارزشی در حال پیگیری است.

کسی ایام انتخابات و حجم قانون شکنی تبلیغاتی ستادها را از یاد نمی برد. کسی انبوه پیام های تبریک خطاب به مسئولان در سطح معابر را فراموش نمی کند. تصاویر نیمه برهنه ورزشکاران و قیافه دلقک ها بارها آزادانه در خیابان های شهر نصب گردیده است. اما بنر هیئات مذهبی، با زیبایی شهر منافات دارد و یا احیاناً حواس راننده ها را پرت می کند!

به شهرداری ها و اعضای شوراها واقعاً امیدی نیست. اغلب این افراد متأثر از فضاسازی های مجازی معاندین بوده و یا خود از اساس باوری نسبت به حفظ و تقویت ارزش های اعتقادی جامعه ندارند.

اما لازم است مومنین و نیروهای مذهبی، واکنشی داشته باشند که مغرضان تصمیم گیر در شهرداری و شورا کمتر هوس دست و پنجه نرم کردن با مظاهر دینی را به خود راه بدهند.

باز هم باید برای نمایندگان مجلس تأسف خورد که بنا بر برخی زد و بندهای پشت پرده، جواز حضور افرادی را که گاه از وجهه و سوابق مطلوب بی بهره اند در انتخابات شوراها امضا کرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">