اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

کمترین دین خود به فرهنگ دفاع مقدس را ادا نکرده ایم

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ب.ظ

برای من قابل قبول و باور نیست که بعد از گذشت حدود چهل سال از عمر انقلاب حتی تصاویر بعضی از شهدا در بایگانی بنیاد شهید وجود ندارد.

این عذر را نمی توان پذیرفت که هنوز اطلاعات مربوط به شهدا در مراکز مربوط، به طور ناقص و یا اشتباه ثبت شده باشد.

قابل توجیه نیست که کارنامه عملکرد رزمندگان اغلب استان ها در طول دفاع مقدس هنوز تدوین و منتشر نشده است.

هنوز مراکز مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت در استان ها مثل بنیاد شهید، کنگره شهدا، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش ها و .... در تمام این سال ها به رغم برخورداری از مجموعه ای عریض و طویل و بودجه خور نتوانسته اند در فضای مکتوب و یا مجازی، سامانه و یا منبعی را برای محققان و پژوهشگران علاقمند به فرهنگ و خاطرات شهدا و دفاع مقدس ارائه دهند.

معتقدم دزدی و اختلاس و ... را نباید تنها جرم احتمالی بعضی از مسئولان دانست. اهمال، سستی و بی عرضگی و بی انگیزگی مسئولان را نیز باید جرمی قابل پیگرد و نابخوشدنی تلقی نمود.

فرصت ها مثل ابر می گذرد و مدعیان پرچمداری و درایت فرهنگی آنهم در نهادهایی ارزشی و انقلابی در انجام ابتدایی ترین تکالیف خود بازمانده اند. همین مسئولان فرصت سوز و کارنابلد اگر به جوانی علاقمند و مستقل و خودجوش و فعال در امور فرهنگی برخورد کنند چنان در مقابلش عرض اندام می کنند که انگار خودشان چند برابر وظایف محوله، خدمات فرهنگی ارائه داده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">