اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بافندگی و بازندگی

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ب.ظ

آن وقت ها که نام طلبه عدالتخواه سیرجانی همه جا بر سر زبان ها افتاده بود و در طول بست نشینی اش در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، شخصیت های معروفی چون زاکانی و توکلی و جلیلی و ... به دیدارش می رفتند، حسین قدیانی متنی زیبا را در توصیف خیمه عدالتخواهی او به رشته تحریر درآورد.

مدتی بعد که ورق برگشت و طلبه عدالتخواه سیرجانی دستگیر شد حسین قدیانی مطلبی تند در نقدش نوشت و مدعی شد که او اگر راست می گوید مدارک مربوط به زمین خواری های سیرجان را بدهد تا وی در وبلاگش منتشر کند!

مدتی بعد طلبه سیرجانی را دیدم و پرسیدم: مگر آن روز که قدیانی به دیدن شما آمد و در شرح و وصف خیمه عدالتخواهی شما قلم فرسایی کرد به او نگفتید که بست نشینی شما در شهر ری ربطی به جریان زمین خواری های سیرجان نداشته و در اعتراض به عدم برخورد با دانه درشت های عرصه مفاسد اقتصادی است که در حرم متحصن شده اید؟

علی رضا جهانشاهی یا همان طلبه عدالتخواه سیرجانی لبخندی زد و گفت: آن موقع هم که حسین قدیانی در وصف خیمه عدالتخواهی نوشت بر اساس تخیلات ذهنی خودش بود نه این که قدم رنجه کرده و به ری آمده و حرفی از چرایی ماجرای تحصن و حقیقت ماجرا شنیده باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">