اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

چه کسانی از وخامت حال آیت الله شاهرودی نفع می برند؟

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۱ ب.ظ

پشت سیستمی نشسته و می نویسد که از سخت افزار تا نرم افزارش را از خارج وارد کرده اند.

همان نوشته را از طریق نرم افزارهایی در فضای مجازی منتشر می کند که ساخت بیگانگان است آن وقت اعتراض دارد که چرا آیت الله شاهرودی برای مداوای خود به خارج رفته است؟!

این هم یک مدل انقلابی گری فاقد مبناست که البته با چاشنی انفعال و خودنمایی نیز آغشته شده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی بیماری سختی دارد که مدتی با آن دست و پنجه نرم کرد و در نهایت به توصیه مجموعه ای از پزشکان خبره کشور، برای درمان و حیات خود چاره ای جز سفر به آلمان نداشت. حالا فتوای کدام قلم جو گیر و جاهلی برای یک بیمار با چنین شرایط وخیمی، جواز مرگ را بر وجوب حفظ جان صادر می نماید، خدا می داند! به فهم چنین افرادی باشد لابد نجات زن نامحرمی که در حال غرق شدن است برای مردان جایز نیست و غریق اگر بمیرد بهتر از آن است که دست نامحرم به او بخورد؟! یا حتماً جانبازان شیمیایی و ... نیز باید با رنج های ناتمام و طاقت فرسای خود دست و پنجه نرم کرده و برای مداوایشان به آلمان یا سایر کشورها اعزام نشوند که خاطر نویسنده ای جوگیر و شهرت طلب آزرده نشده و قرائت سلیقه ای اش از انقلابی گری آسیب نبیند! نویسنده مذکور با همین فرمان پیش برود ورود دارو و دیگر مایحتاج حیاتی مردم از کشورهای بیگانه را نیز حرام خواهد دانست اگر چه خودش همه این حرف ها را پشت همان رایانه وارداتی اش تایپ می کند.

این که انسان برای درمانش از امکانات کشور بیگانه استفاده کند بد است یا این که نویسنده ای خود عمارپندار، متأثر از فشار رسانه های اپوزیسیون مورد حمایت بیگانه، خودی ها را هدف تخریب قرار بدهد؟

نکته دیگر آن که آیت الله شاهرودی حتی در زمان تصدی کرسی ریاست قوه قضا، ریالی از بودجه بیت المال را به عنوان حقوق دریافت نکرد که حالا بخواهد برای درمان خود هزینه ای بر گرده بیت المال تحمیل نماید. شکر خدا حال ایشان فعلاً رو به بهبود قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">