اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حالا نوبت مسئولان است

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

مردم مسلمان ایران اسلامی بارها نشان داده اند که به رغم همه گله ها و شکوه هایی که از عملکرد بعضی مسئولان در مناصب مختلف دارند، حفظ اساس نظام و هویت دینی جامعه را خط قرمز خود دانسته و هر بار که دشمنان این ملت درصدد خدشه بر آرمان های اسلام و انقلاب و میراث شهیدان والا مقام برآمدند، مشتی محکم بر دهانشان کوبیده اند.

مردم ما ثابت کرده اند که در همه برهه های دشوار و حساس انقلاب، دوشادوش هم در مقابل خطرها و تهدیدهای بیگانگان صف آرایی نموده و در این مسیر از شهادت و جانبازی در راه حق، ابایی ندارند. اکنون که مردم شریف ایران باز هم صف خود را از اوباشی که به جای دغدغه مردم و مشکلاتشان اهداف اسرائیل غاصب و آل سعود خبیث را پیگیری می کنند، جدا ساخته اند بر مسئولین همه دستگاه ها به خصوص سیاستگذاران اقتصادی دولت است که دین خود را به شرافت و بزرگواری مردم رنج کشیده ایران عزیز ادا نمایند.

بعضی مسئولان خودباخته دولت بر خلاف تأکید مقام معظم رهبری به جای پرداختن به اقتصاد بومی و تقویت تولید ملی، چشم به دست بیگانگان دوخته و برجام بی خاصیت را نقطه کاذب رهایی دانستند و اینک به رغم مشاهده شکست برنامه های اشتباه خود عبرت نگرفته و برای جبران خسارت هایی که بر کشور تحمیل کرده اند دست در جیب ملت فرو برده اند!

دولت و نمایندگان مجلس بهتر از هر کس می دانند که توجه به مستضعفان و محرومان و پابرهنگان، از مهم ترین دغدغه های انقلاب اسلامی و امام راحل بوده است، اما با کمال تأسف بودجه ای را تنظیم می نمایند که بخش مهمی از سرمایه های ملی را صرف همایش ها و ریخت و پاش ها و موسسات و مجموعه های پرهزینه و بی فایده از مابهتران ساخته و منبع تأمین این هزینه ها را از درآمد ناچیز و باریکه یارانه مردم می جویند.

به حرمت و عظمت مردمی که خون بهترین عزیزانشان را در راه جهاد فی سبیل الله اهدا نموده و برای حفظ آبروی نظام از اعتراضات خیابانی و دشمن شاد کن اجتناب می ورزند شایسته است همه مسئولان اجرایی، قضایی و تقنینی کشور با توبه به درگاه الهی، ضمن بازبینی سلوک فردی و اجتماعی و مدیریتی خود و پرهیز از اشرافی گری و تجمل طلبی، رفع شکاف طبقاتی و حل معضلات پیدا و پنهان جامعه را سرلوحه امور خویش قرار داده و با تأسی از سیره امام عظیم الشأن و مقام معظم رهبری از ارتکاب هر نوع رفتاری که باعث بدبینی و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام اسلامی می شود، خودداری نمایند.

طلاب و روحانیون حوزه علمیه که خود بخشی از پیکره همین مردم زجرکشیده و متعهد هستند در کنار ملت، استیفای حقوق جامعه را تکلیفی مهم دانسته و از مسئولان نهادهای دولتی و نظارتی انتظار دارند نسبت به مطالبات مدنی مردم حساسیت به خرج داده و در صورتی که قادر به رفع مشکلات کشور نیستند میدان را به افراد صاحب صلاحیت واگذار نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">