اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آتش و مهربانی!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ب.ظ

هلال احمر با افتخار تصاویری را منتشر کرده که نشان می دهد لباس های دست دوم اهدایی مردم به زلزله زدگان کرمانشاه را در آتش سوزانده است.

فارغ از این که پخش این تصاویر توهین به مردمی است که ممکن است از سر ناچاری و بر مبنای بضاعت ضعیف خود؛ اما بر اساس وظیفه شناسی و انسان دوستی اقدام به اهدای البسه شان کرده باشند، جای یک سوال نیز باقی می ماند.

چند سالی است که در همه شهرهای کشور شاهد اختصاص مکانی به عنوان دیوار مهربانی هستیم که بر اساس یک روش نیک، افرادی که لباس اضافی و غیر ضروری در خانه دارند آن را جهت استفاده نیازمندان در این مکان قرار می دهند.

اگر اهدای لباس دست دوم به دیگران، کاز شایسته ای نیست پس چرا کسی تا کنون با این سبک از کار خیر مقابله نکرده است؟

به راستی آیا بهتر نبود هلال احمر، لباس های دست دوم اهدایی را لااقل در شهرهای مختلف کشور کنار همین دیوارهای مهربانی قرار می داد تا اگر کسی نیازی واقعی داشت می توانست به اختیار خودش از آن بهره بگیرد؟ آیا راهی بهتر از سوزاندن لباس های اهدایی وجود نداشت؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">