اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برای سلامتی این دو عزیز دعا کنید

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

امروز به دیدار برادر و استاد بزرگوارم جناب آقا رضا مصطفوی رفتم. کسانی که با اقا رضا آشنایی ندارند خوب است نام او را در اینترنت جستجو نمایند تا با سوابق این نویسنده و پژوهشگر و سردبیر جوان، خوش نام و موفق عرصه ادبیات دین و دفاع مقدس آشنا شوند.

چند روز پیش بود که به واسطه یکی از دوستان و به نقل از اینستاگرام اقای حمید داوودابادی متوجه کسالت اقا رضا شدم.

چشم اقا رضا در جریان درگیری مقابل بیت صانعی در روز تشییع ایت الله منتظری توسط چند نفر از اوباش فتنه گر آسیب جدی دیده بود. ضربات و اسیب وارده بالاخره کار خودش را کرد و بخشی از بینایی این نویسنده بسیجی را از بین برد.

فعلا شکر خدا مصطفوی توانایی خواندن و نوشتن را به شکل محدود دارد؛ اما اصل را باید بر احتیاط و مصرف داروهای دردآور مرتبط با درمان چشم قرار بدهد.

اقا رضا امروز البته خبر بدی هم برای ما داشت. حمید داوودابادی از نویسندگان برجسته و ماندگار عرصه دفاع مقدس بر اثر ابتلا به ویروسی خطرناک، سلامت نیمی از صورت خود را از دست داده است.

برای تندرستی هر دو عزیز دعا کنیم. در دوره ای که خطوط مقدم جبهه جنگ نرم نیاز مبرم به حضور مجاهدانی بی ادعا و کارآزموده دارد باید قدر امثال مصطفوی و داوودابادی را دانست و از خداوند منان برای سلامت و طول عمرشان از ته دل دعا کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">