اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تشکر از سردار جعفری از نگاهی خاص!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ

این روزها به دنبال پیروزی رزمندگان اسلام بر گروه سفاک داعش که به پشتیبانی وهابیت خبیث و صهیونیسم پلید، اسلام اصیل را دستخوش تحریف منافقانه و فتنه ددمنشانه خویش ساخته بود همه مشغول عرض تبریک و تهنیت به سپاه قدس و فرمانده رشید و دلاور آن حاج قاسم سلیمانی هستند. نباید فراموش کرد که نیروی قدس بخشی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در این نبرد سهمگین خوش درخشید و نقشی سترگ را در پیروزی اخیر ایفا کرد؛ اما واقع امر آن است که سایر بخش های سپاه نیز در مسأله عراق و سوریه، ورودی تأثیرگذار و دشمن شکن داشته اند.

آن چه که طرح تشکر ویژه از سردار جعفری از نگاهی دیگر و خاص تر را مهم و ضروری می نمایاند نه صرف پیروزی جان برکفان سپاه به فرماندهی ایشان در دفاع از حرم و حریم اهل بیت است که البته این موضوع در جای خود از اهمیتی کتمان ناپذیر برخوردار است.

از سردار عزیز جعفری باید از زاویه ای دیگر نیز تجلیل به عمل آورد و اخلاص و عظمت روحی او را ستود. همه کسانی که کار اداری، سازمانی و تشکیلاتی انجام داده اند چه بسا بارها این تجربه را درک کرده اند که اغلب مسئولان و مدیران شاخص و مقامات رسمی، محبوبیت فرد و نیرویی از زیردستان مجموعه تحت امر خود را تحمل نکرده و با احساس خطر از جایگاه یا شأن و قابلیت های خویش به نحوی درصدد تغییر موقعیت و احیاناً تضعیف او بر می آیند!

همه می دانند در سال های اخیر با افتخارآفرینی های مکرر نیروهای رزمنده ایرانی در نبرد شام و عراق، این نام قاسم سلیمانی بود که هر روز بر سر زبان ها افتاده و محبوبیتی بی نظیر را برای این مرد تاریخ ساز در دل مردم ایران و البته همه مستضعفان عالم رقم زد. سردار جعفری عزیز با روحی آسمانی و نگاهی قدسی به تکلیف انقلابی و دینی خویش، بی شباهت به اغلب روسا و مسئولان کم جنبه و حسود و میزپرست و جاه طلب عمل نمود و جلوه ای زیبا از خودسازی و مناعت طبع تربیت شدگان مکتب اصیل اسلام ناب را در عرصه مدیریت کلان جامعه به تصویر کشاند. او برخلاف خیلی از مدیران معمولی جامعه نه تنها از محبوبیت فراگیر نیروی تحت امر خود دچار هراس، ناراحتی و حسد نشد بلکه با تعریف و تمجید مکرر از او بی هیچ ادعایی به تقویت این فرمانده دلیر جبهه مقاومت پرداخت، بی آن که حتی نیم نگاهی به نام و نان و اسم و رسم خویش داشته باشد. سردار جعفری نشان داد که رقابت های درون صنفی و دنیاطلبانه در مجموعه ای که بنیان آن بر اندیشه معنویت و آخرت گرایی بنا شده هیچ معنا و مفهومی نخواهد داشت.

درود خدا بر همه فرزندان راستین اسلام که در مکتب عشق و دلدادگی خمینی کبیر و خلف صالح او، درس ایمان و جهاد و شهادت را بی هیچ پیرایه ای فراگرفته و لذت گمنامی در عرصه مجاهدت فی سبیل الله را با مطامع زودگذر دنیا معاوضه ننمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">