اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فوران بصیرت در رسانه های ضدانقلاب!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ق.ظ

رسانه های ضدانقلاب به بهانه تخریب دیوار یا نمای چند ساختمان مسکن مهر در زلزله اخیر غرب کشور که البته در زمان دولت یازدهم تکمیل شد و به بهره برداری رسید، به صورت هماهنگ و یک صدا مشغول کوبیدن دولت احمدی نژاد هستند.

احمدی نژاد به رغم تخریبب های ناجوانمردانه بعضی از خودی ها، همچنان خود را در مسیر انقلاب اسلامی و نهضت جهانی مستضعفین می داند.

اصولگرایانی که بودجه های مربوط به مقابله با جنگ نرم را در این سال ها خرج منحرف نمایی احمدی نژاد کرده اند نیز خود را انقلابی می دانند.

عقل سلیم، تجربه و توصیه بزرگان بارها بر این حقیقت صحه گذارده که هر جا را دشمن نشانه رفته و هدف قرار داده یعنی راهی به درستی طی شده و هدفی صحیح پیگیری گردیده که حساسیت بدخواهان را برانگیخته است.

با این وصف باید نتیجه گرفت رسانه های ضدانقلاب توانسته اند بصیرت لازم را پیدا کرده و درصدد تقابل با جریان انحرافی برآیند!

 با شما شرط می بندم گروهک های قارچ گونه انتخاباتی جریان موسوم به اصولگرا باز هم خود را به خواب زده و کاندیدای محوری آنها باز هم در مناظره های انتخابات آتی حاضر به دفاع از کارکردهای مثبت دولت احمدی نژاد نخواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">