اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مصاف دوباره با وارثان رضاشاه

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ

به توصیه رفقا از انتشار این مطلب در فضای تلگرام فعلا خودداری کردم:

پایین کشیدن بنرهای هیئات مذهبی، بدون اطلاع قبلی، آشکارترین حرکتی است که شورای به اصطلاح اسلامی شهر بابل با فشار به شهرداری این شهر در مصاف با فرهنگ عاشورا آغاز نموده است.

مردم بابل به خاطر دارند که همین مدعیان زیباسازی چهره شهر در ایام تبلیغات انتخابات شورا با نادیده گرفتن قوانین و انظباط عمومی، چه بر سر دار و درخت و مناظر این شهر آورده بودند.

شورایی که یک عضو آن از قرآن خواندن زنان بی حجاب به سر ذوق می آید، عضو دیگر اقدام به انتشار مطالب پایگاه های ضدانقلاب می نماید، عضو دیگر به بدنامی اشتهار دارد، دیگری به دنبال جبهه سازی مختلط از عناصر فرهنگی زاویه دار و خوشگذران است، آن یکی هدفی جز مصادره قراردادهای نان و آب دار شهرداری به نفع اقوام درجه یک خود نداشته و ... چه سنخیتی می تواند با آموزه های قیام اباعبدالله در نجات اسلام از انحراف اموی و احیای شریعت محمدی ص داشته باشد؟

چه کسی است که نداند فرهنگ به میراث مانده از نهضت حسینی که یک تشعشع آن پایه های طاغوت را در این آب و خاک ویران نمود و طلیعه ظهور تمدن نوین اسلامی را در گستره گیتی رقم زد، در تضاد با رویکرد ناجوانمردانه کسانی است که در سایه اهمال و مصلحت اندیشی نهادهای نظارتی، زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی کمر به هدم ارزش های انقلاب بسته اند؟

یکایک صاحبان تریبون مذهبی در این شهرستان با قیام بر ضد تزویر نااهلان غاصب مناصب تصمیم ساز و افشای ماهیت منافقانه دشمنان اباعبدالله و سینه چاک های فرهنگ استعمار، برائت خود را از چنین رفتارهای نابخردانه و ننگینی اعلام می نمایند. هیئات های مذهبی اگر در لبیک ندای هل من ناصر اباعبدالله صداقت دارند باید عبرتی به آمران و مجریان این اقدام غلط بدهند که دیگر شاهد دهن کجی افراد معلوم الحال نسبت به باورهای مذهبی مردم دارالمومنین نباشیم.

بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی ملة رسول الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">