اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خفته را خفته کی کند بیدار؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۳ ب.ظ

حجت الاسلام مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه فراموش شده جمهوری اسلامی و از مریدان سینه چاک غریق کوشک و مشاور فرهنگی - اجتماعی دولت اصلاحات، در قلم فرسایی جدید خود فریاد وا اسلاما سر داده و از این که چند طلبه در کنار ساحل به برگزاری مسابقات فرهنگی و تفریحی دست زده و یا این که طلبه ای در جاده چالوس بساط پاسخگویی به سوالات شرعی و نیز اجرای عقد شرعی بدون ثبت! راه انداخته، با برآشفتگی و غضب، حوزه علمیه را در سراشیب ناکارآمدی و گمگشتی راه توصیف نموده و کوس انحطاط و انحراف و نابودی حوزه علمیه را به صدا در آورده است.

فارغ از هر نوع قضاوت درباره میزان درست یا غلط بودن رفتار این دو قشر طلبه مورد مثال نگارنده – که البته جنس عملکرد گروه اول از اساس با کارکرد گروه دوم متفاوت است- جناب حاج آقا مسیح مسلمان لابد می داند که رفتار فرضاً اشتباه یک یا چند نفردر یک صنف را نباید به همه افراد آن صنف تعمیم داد.

چنان که تا کنون نیز کسی رفتارهای اشتباه طلبه نماهایی چون محمد علی آهنگران و احمد کوچولوی مصطفوی و ... یا باری به هر جهت بودن معدود روحانیون سرسپرده جریان قدرت و ثروت و رانت و باند و ... در روزنامه های بی خاصیت نفت خور را به حساب حوزه علمیه و کلیت روند فعالیت اجتماعی - سیاسی طلاب و فضلا نگذاشته و نخواهد گذاشت.

حوزه البته نیازمند اصلاح و هوشیاری است که امثال مسیح مهاجری لااقل صلاحیت بیدار سازی آن را ندارند.

نظرات  (۱)

  • محمد حسین ظرافتی
  • سلام
    وب شما بسیار زیباست
    اگه تمایل دارید میتونیم وب هم رو دنبال کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">