اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بگذریم!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ

درباره حواشی دیدار طلاب با رهبر معظم انقلاب و نیز درگیری طلاب انقلابی بروجرد با امام جمعه این شهر و اخراج وی، فارغ از میران صحت و سقم بعضی اخبار، می توان یک مخرج مشترک را در نظر گرفت.

بخشی از نسل جدید تربیت شدگان حوزه تصمیم دارند اعلام کنند که ضمن پایبندی به آرمان های انقلاب و راه شهیدان، قرار نیست موید و توجیه گر همه اتفاقات و رخدادهای متصل به نظام باشند.

در حواشی پیرامون بیت، انصافاً آقا مظلوم واقع شد که نمی توان در این بین، اشتباه خرس خاله ها و دایه های دلسوزتر از مادر را نادیده گرفت.

در ماجراهای مرتبط با عزل امام جمعه غیرانقلابی بروجرد عبرتی تاریخی برای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نهفته است که ترجیح می دهم از توضیح بیشتر در فضای مجازی خودداری کنم.

در این میان کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی و تغییر رفتار ناگهانی دادگاه ویژه روحانیت در قبال طلاب عدالتخواه، راه پیروزی جریان انقلابی حوزه بر جبهه ازکارافتادگان و معامله گران منتسب به دین را فراهم آورد.

دوستانی که تمایل داشته باشند در این خصوص انشالله حضوری و خصوصی گفتگو خواهیم داشت.

نظرات  (۱)

همان بهتر که گذشتید .. اینجا حقیقت را باید در گلو کشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">