اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اردوهای جهادی و صورت مسئله هایی که نباید پاک بشود

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۶ ب.ظ

اردوهای جهادی دانشجویان کاری بزرگ و تاریخی است؛ از دو منظر مثبت و منفی!

منفی از این جهت که نشان می دهد بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی هنوز هم برخلاف آرمان های اولیه آن، مناطقی محروم و به دور از حداقل های امکانات خدماتی و رفاهی در جای جای کشور وجود دارد.

مثبت از این جهت که روح فداکاری و ایثار و خدمت رسانی و آرمانگرایی در بر و بچه های نسل چهارم انقلاب به رغم هجمه تبلیغاتی دشمن، هنوز پررنگ و پرمعناست.

در این بین اما معتقدم اگر جنبش های دانشجویی ما به فرآیند عدالتخواهی قدم بگذارند، مسئولان تن پرور و مفت خور را وادار به محرومیت زدایی از آن مناطق خواهند نمود. به عبارت دیگر باید به جای پاک کردن صورت مساله دنبال حل آن بود. حل مساله منوط به احیای غیرت و حس تعهد مسئولان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">