اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آشی که شور شد

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

⭕️ انتقادهای تند یک استاد حوزه قم از برخی منبری‌های جوان و فعال فضای مجازی


☑️آیا درست است طلبه‌ای با زنی بدحجاب عکس بگیرد و منتشر کند؟ / روحانی‌ای که سنی از او گذشته باشگاه بیلیارد راه می‌اندازد!


🔸گزیده‌ایی از گفتگوی محمدرضا نایینی با شماره122 مجله خیمه🔻

🔸هرگز حاضر نیستم عکسی با همسرم بگیرم ولو دو میلیون لایک بخورد یا از کفش خود به همراه کفش همسرم عکس بگیرم و در صفحه اینستاگرام بگذارم این کارها را نمی‌کنم چون خلاف زی روحانیت است. 

🔸شما آبی می‌پوشید و به ورزشگاه آزادی می‌روید و هنگامی که تیم مورد نظرتان گل می‌زند از خوشحالی دست خود را بلند کرده و عمامه به سر، به دست فرد کناری خود می‌زنید و عکسی یادگاری می‌گیرید با این کار چه چیزی را می‌خواهید اثبات کنید؟ در ورزشگاهی که نصف آبی و نصف قرمز هستند و ناسزاهایی را با یکدیگر رد و بدل می‌کنند. طلبه‌ای مراعات نمی‌کند و در جایی می‌نشیند که انواع و اقسام ناسزاها سراغش می‌آیند آیا این کار درست است؟ 

🔸روحانی‌ای که سنی از او گذشته و ده الی بیست سال طلبه بوده باشگاه بیلیارد راه می‌اندازد و بولینگ آموزش دهد. این کار برای چیست؟ آیا برای این کار طلبه شده‌اید؟ 

🔸طلبه‌ای با زنی بدحجاب- که البته محترم است و ممکن است نزد خدا از من عزیزتر باشد- کنار هم عکس بگیرد و در فضای مجازی نشر دهد، آیا این درست است؟ باید بگویم آن طلبه آنها را جذب نکرده است؛ بلکه آن زن، طلبه را به روش خود جذب کرده است.

🔸حالا جالب است که همان طلبه‌ای که گرسنه است گاه می‌آید و در یک ساختمان پنج طبقه لوکس درس می‌خواند، این بنده خدا ناهار ندارد بخورد این را باید چه کار کنیم؟ خب یک مدرسه عادی بسازید. کاریکاتور درست کرده‌ایم و می‌خواهیم از دل آن علامه حلی خارج شود.

🔸آقای روحانی عزیز آیا واقعاً‌ برای تبلیغ دین لازم است که شما پیراهن آستین کوتاه یا شورت ورزشی بپوشید و عکس خود را در اینستاگرام نشر دهید؟ آیا لازم است که موسیقی‌هایی که حلال و حرام بودن آن مشخص نیست نشر دهید. 

🔸من از آن طلبه محترم می‌پرسم که آیا واقعاً توقع از شما این است که در فضای مجازی عکس اودکلنی را انتشار دهید و بنویسید که اودکلن مرد باید فلان باشد و قیمت آن هم 250 هزار تومان است. شما می‌دانید که 250 هزار تومان پول یک اودکلن یعنی چه؟ آیا می‌دانید که این کار چه ضد تبلیغی است؟ ا

🔸برادر عزیز نشستن در ورزشگاه مسابقه فوتبال و هوار کشیدن و چنین کارهایی اگر کار انبیاء است ادامه دهید؛ اگر نیست آبروی مذهب را نبرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">