اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برسد به: سکاندار بلدیه بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

شهردار محترم بابل با سلام

چنان که به نظر می رسد شاهد آخرین روزهای تصدی شما بر مسند شهرداری هستیم. درباره نقاط ضعف و قوت مدیریت شما مطالبی را بارها به صورت مکتوب یا شفاهی به محضرتان ارائه داده ام که تکرار آن را در این مجال، لازم نمی بینم.

بزرگ ترین یادگار دوره مدیریت شهری شما اثبات این واقعیت تاریخی بود که بسیاری از بزرگان چپ یا راست شهر، پای "پول" و "قدرت" که به میان بیاید بر سر شعائر و باورهای خود نیز اهل معامله هستند.

بنا بر شواهد و واقعیت های موجود به نظر می رسد بزرگ ترین لطف خفیه الهی در حق مردم این شهر نیز حضور شما در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که بی تردید منشأ برکاتی ناخواسته در راستای تثبیت افق آرمانی جبهه انقلاب اسلامی محسوب می شود. اگر عمری باشد بی صبرانه منتظر آن روز خواهم بود.

ضمن عرض خسته نباشید و آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون، یادآوری این نکته را برای خود و شما خالی از لطف نمی دانم که قرار بود دنیا مزرعه و پلی برای آخرتمان محسوب شده، نه آن که در ذات خود، هدف و شأنی مستقل را دارا باشد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">