اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شعر ناتمام

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ

زیاد اهل شاعری نیستم. مدت کوتاهی در سال های دور شعر می گفتم و زود رهایش کردم. نثر و نگارش معمولی را بیشتر می پسندم و به آن اعتیاد پیدا کرده ام.

چند سال پیش که تازه تلفن همراه خریده بودم و به فکر استفاده از ظرفیت پیامک برای کار فرهنگی و ارزشی بودم، به ذهنم رسید پیامکی مناسب عصرهای پنج شنبه جهت یادآوری نام و یاد شهدا و دعوت به اهدای صلوات به روح مطهرشان تهیه و برای همه مخاطبان گوشی خود ارسال کنم.

آن روز خدا توفیق داد و یک بیت شعر مناسب موضوع سرودم و از طریق پیامک برای دوستانم ارسال کردم. چند هفته روزهای پنج شنبه این کار را تکرار کردم. مدتی بعد دیدم پیامکی درست با همان یک بیت به دستم رسید.

امروز اما پنج شنبه ای نیست که در گروه های مجازی چشمم به این تک بیت نخورد.

امیدوارم خداوند یکتا به بزرگی و کرم خود همین یک بیت را لااقل از این حقیر بپذیرد:

باز آیینه و آب و سینی چای و نبات

باز پنج شنبه و یاد شهدا با صلوات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">