اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

رد صلاحیت منصف، قطعی شد

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ب.ظ

بر خلاف شایعه پراکنی منابع موثق که به نظر من هدفی جز فرصت سوزی نداشتند، محمد حسین منصف، جانباز و آزاده سرافراز شهرمان از سوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر، مورد تأیید قرار نگرفت.

راستش را بخواهید اگر منصف از سوی هیأت نظارتی که حاضر به تأیید صلاحیت بعضی از چهره های نا موجه گردیده، مجوز حضور در انتخابات را می گرفت جای تعجب داشت.

حسین منصف، یک پاسدار عدالتخواه و یک انقلابی خستگی ناپذیر است که بر سر منافع جامعه اسلامی و کمک به مظلومان با کسی مماشات نداشته و هیچ گاه در برابر کانون های قدرت و ثروت، سر تسلیم فرود نیاورده است. وجود چنین شخصیتی در جمع اعضای شورا در تضاد با منافع باندهایی است که خدمت رسانی به مردم را بهانه ای برای غارتگری اموال عمومی می دانند.

حسین منصف اما هر جا که باشد بر عهد انقلابی خود با شهیدان استوار بوده و باز هم نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی زیاده خواهان پایین برود.

نظرات  (۱)

با منصف می مانیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">