اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مرامنامه ایمان

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۲۶ ب.ظ

3q17_photo_2017-02-23_06-20-41.jpg


وصیت نامه:شهید شعبانعلی ذبیحیان🌹

1.    ای انسانها!... ما از تبارنوریم، ما از چشمه های تاریخ بشریتیم، ما از تبار هابیل هستیم که با قابیلها بر سر جنگ هستیم، ما از تبار موسی هستیم که با فرعون و فرعونیان در کارزاریم، ما از تبار حسین (ع) هستیم که دست ذلت به یزیدهای زمان نخواهیم داد.


2.    ای بد فکران! ما خوب اندیشیدیم و با دیده و فکر باز به جبهه رفتیم. رحمت خدا از کسانی که به حرفهایی متهم می کنند که با ایده خداخواهی ما منافات دارد، دور باد.

3.    ای پدرو مادر عزیزم! از شما می خواهم که مرا ببخشید که رنج بزرگ کردن من را متحمل شدید و نتوانستم زحمتهای شما را جبران کنم.

4.    برادران عزیزم! از شما می خواهم که سلاح مرا پایین نگذارید و راه مرا ادامه دهید.

5.    ای مردم و بانوان فداکار! با ایثار خون خود نشان دهید که هیچ ابر قدرتی نمی تواند جلوی اسلام بایستد خصوصاً آمریکا که ناوهای هواپیمایی خود را در خلیج فارس قرار داده است.


6.    امت حزب الله! از شما می خواهم که در خط ولایت فقیه حرکت کنید و همیشه یار و یاور او باشید. زیرا هر کس که یار او باشد، خدا یار اوست. ای امت حزب الله کفار باید بدانند که ما از هیچ چیز نمی ترسیم خصوصاً منافقیتن که منافقین از کفار بدترند و شما نباید آلت دست هیچ منافقی باشید.

7.    امت حزب الله! با رشادت و فداکاری های خودتان در صحنه های نبرد، پوزه امپریالیست خصوصاً منافقین کوردل را به خاک بمالید.


8.    از شما می خواهم حجابتان را حفظ کنید، خصوصاً بانوان و خواهران باید با حجاب خود مشت محکمی بر دهان مافقین بزنند.

برگرفته از کانال سنگر شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">