اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

طومار مردم بابل در حمایت از محمد حسین منصف

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

پیغمبر اکرم، حضرت محمّد مصطفی (صلی الله علیه وآله): «مَنْ بَهَتَ مُۆْمِناً أَوْ مُۆْمِنَةً أَوْ قَالَ فِیهِ مَا لَیْسَ فِیهِ أَقَامَهُ اللَّهُ تَعَالَى یَوْمَ الْقِیَامَةِ عَلَى تَلٍّ مِنْ نَارٍ حَتَّى یَخْرُجَ مِمَّا قَالَهُ فِیهِ» البحار: 75 / 194 / 5.

خبر رد صلاحیت محمدحسین منصف و انتساب عجیب و ناباورانه این عضو آزاده و بسیجی شورای اسلامی شهر بابل به عدم التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه! مصداق تهمت به مومن و هتک حرمت یک مسلمان است.

ما شهروندان دارالمومنین بابل، مهد علم و ادب و حماسه و ایثار، با امضای این طومار بر تعهد، اخلاص و روحیه انقلابی محمدحسین منصف که از جهادگران خستگی ناپذیر جبهه های جنگ سخت و نرم و از رزمندگان خط مقدمی جبهه اسلام ناب محمدی(ص) و راوی صدیق فرهنگ ایثار و شهادت و مدافع شهادت طلب حریم ولایت مطلقه فقیه است گواهی داده و از مسئولان نظارتی انتخابات شورای اسلامی استان مازندران می خواهیم که با استناد به شهادت مومنان این دیار از جفا و ناعدالتی در حق این برادر ایثارگر و شهید زنده انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند.

بدیهی است که آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی که مرهون حماسه آفرینی مردان و زنان بی ادعای این آب و خاک است در گرو عمل متعهدانه همه مسئولان به چارچوب های مدنظر اسلام بوده و پاسداری از دستاوردهای انقلاب جهانی اسلام، منوط به حق گرایی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دنیاپرستان عدالت گریز می باشد.

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">