اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

درباره نامزدهای شورای شهر بابل (3)

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ق.ظ

3- جعفر واثقی

واثقی ها خاندان اصیل بابلی هستند که نامشان با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گره خورده است.

این ویژگی، سطح مطالبه جامعه ارزشی را نسبت به آنها افزایش می دهد.

قبل از آن که بخواهم نقد درون گفتمانی خود را نسبت به این چهره موجه اصولگرا بیان کنم لازم است خیال همه را راحت کنم که از نطر راقم این سطور، می توان به کارنامه عملکرد این عضو سالم و نجیب شورا، نمره قبولی داد.

الف- بالاترین آسیبی که این روزها مهندس جعفر واثقی را تهدید می کند، وهم پیروزی صد در صدی در انتخابات آتی است. هیاهوی یکی دو ماهه اخیر پیرامون ماجرای درگیری در شورا و ابراز همراهی جمعی از شهروندان سنتی، دلیل موجهی برای نیل به این نتیجه موهوم نیست. واثقی هم مثل همه نامزدهای دیگر باید از همه راهکارهای مشروع برای جلب اعتماد و رأی مردم بهره گرفته و از ارتکاب کوچکترین رفتاری که نشانه تفاخر نسبت به رقبای همفکر باشد پرهیز نماید.

ب- یک بار سرکار خانم فیروزپور انتقاداتی را نسبت به عملکرد مسئولان ارشد استانی در صحن شورا مطرح کرد. اعتراضی از مهندس واثقی در این خصوص منتشر شد که زیبنده ایشان نبود. محوری ترین استدلال این عضو شورا در مخالفت با سخنان ریاست شورا مبتنی بر این احتمال بود که موضع گیری در قبال مسئولان ارشد استان می تواند زمینه ساز محرومیت شهر بابل در برخورداری از امکانات و بودجه های استانی را فراهم آورد! این نوع استدلال از هر کس که پذیرفته باشد از یک نیروی متدین و معتقد به اندیشه انقلاب اسلامی پذیرفته نیست؛ چونان که کسی بر این باور باشد که طرح مباحث حق طلبانه جمهوری اسلامی در سطح جهان می تواند زمینه ساز تحریم ایران از سوی ابرقدرت ها باشد. بدیهی است در مبانی اندیشه اسلام، معامله بر سر حق و حقیقت به بهانه تأمین خواسته های مادی، پذیرفته نیست.

ج- مهندس واثقی در کنار حمایت های به جایی که نسبت به خدمات قابل تحسین و "روبنایی" شهرداری نشان می دهد باید موضع شفاف خود را در خصوص رویکردهای غلط زیرمجموعه فرهنگی شهرداری نیز بیان نماید. آیا این مهندس انقلابی و بسیجی فاصله رویکردهای معاونت فرهنگی شهرداری با معیارهای مدنظر رهبری معظم و آرمان جهانی تمدن نوین اسلامی را باور ندارد؟ قابل توجیه نیست که این عضو تازه وارد فضای مجازی، از دغدغه های مومنانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که بارها در سطح رسانه های غیررسمی طرح گردیده، بی اطلاع مانده باشد. برادرانه و خاضعانه از جناب واثقی عزیز استدعا دارم سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود را با مدیریت شهرداری بابل گره نزند.

انتقادپذیری و سعه صدر، همواره از دیگر وجوه مثبت شخصیت این عضو اصولگرای شورای اسلامی شهر بابل بوده است.

(این گفتار با محوریت سایر نامزدهای شورا ادامه خواهد داشت)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">