اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نامه سرگشاده برادر سه شهید به محمود احمدی نژاد

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمود احمدی نژاد با سلام

امروز خبر غیرمنتظره ثبت نام شما در انتخابات ریاست جمهوری، جنجالی ترین خبری بود که باعث بهت و حیرت دوستان شما گردید. هنوز نجوای خردمندانه پیر مرادمان سید علی، در گوش جانمان طنین دارد که از برادر مومن خود خواست وارد معرکه انتخابات ریاست جمهوری نشود. مرقومه شما به حضرت آقا که تأکید بر اطاعت از ایشان بود، باعث شادی امت حزب الله گردید.

امروز نیز در مصاحبه خود اذعان داشتید که به تعهد اخلاقی خود در این خصوص پای بند هستید؛ اما بیم آن می رود آن گونه که مدعی بودید از هیچ یک از نامزدهای این دوره از انتخابات حمایتی نخواهید داشت و اندکی بعد خلاف آن عمل کردید؛ این بار نیز وسوسه خناسان، تغییر عقیده و رفتار شما را به گونه ای رقم بزند که دل مومنان اسلام و انقلاب اسلامی را به خون بنشانید.

آقای احمدی نژاد!

راقم این سطور برادر سه شهید و خود از جانبازان عرصه دفاع مقدس است که گوشت و پوست و استخوانش با افکار نورانی شهدا عجیبن بوده است. مگر می توان دم از شهدا و راه و آرمان های آنان زد و از عشق بی انتهایشان نسبت به ولایت چیزی نگفت؟ مگر جز این است که شهیدان راه حق تنها به اشاره ولی امر خویش، جان و سر باخته و بی پروا در شعله عشق به ولایت، بال و پر سوزاندند؟

به راستی آیا رفتار امروز شما رفتاری از جنس راه و اندیشه شهدا بود که این گونه دل دشمنان این ملت را شاد کرد و دوست داران شهدا و بسیجیان مخلص انقلاب اسلامی را غمگین نمود؟ چه چارچوبی مقدس تر و مسئولیت آورتر از معیارها و خط و مشی تعیین شده از رهبری عزیز و چه مصلحتی بالاتر از ضرورت حفظ شأن و جایگاه ولی امر و نایب امام زمان(عج)؟!

ما هم فرض بر این می گذاریم که شما در ادعای خود مبنی بر عدم شرکت در رقابت های انتخاباتی صادق هستید؛ اما حواستان هست که صرف اقدام برای ثبت نام در انتخابات، زمینه وهن شخصیت ولی فقیه و سوءاستفاده بدخواهان و فرصت طلبان را فراهم آورده و همین یک اقدام به تنهایی می تواند بدعتی نابخشودنی در بی اعتنایی علنی صاحب مسندان به جایگاه رهبری را رقم بزند؟

از شما انتظار می رود این حرکت اشتباه خود را هر چه زودتر اصلاح و جبران نموده و از اتخاذ سیاست های یک و بام و دوهوا که جز آزردگی بدنه نیروهای انقلاب و شادی دشمنانشان را به دنبال نداشته و به فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب، به مصلحت شما و کشور نیست، اجتناب نمایید.

صداقت یک نیروی مدعی انقلابی گری آن جا به اثبات می رسد که همچون شهیدان والامقام این مرز و بوم، نه تنها امر رهبر، که اشاره و گوشه چشم ایشان را به جان خریده و هیچ مصلحت و منفعتی را به پای آن ذبح نکند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

علی اکبر محمدزاده  

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">