اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پاسخی به رنجنامه یک بانوی معتکف

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم پاینده با سلام و تبریک میلاد مولای غریبان عالم ،علی علیه الاسلام

رنجنامه ای که امروز از شما منتشر شد متنی از یک روضه سوزناک بود که باید خواند و گریست. اجر اعتکاف شما و دخترانتان به فضل الهی بیش از ثواب همه مدعیان خواهد بود.

احیای سنت حیاتی اعتکاف از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است که البته هنوز در نگاه مسئولانی که متولی امور فرهنگی جامعه هستند جایگاه حقیقی خود را پیدا نکرده است. از هیمن رو هر سال شاهد کمبود محسوس و آزاردهنده امکانات مرتبط با این عبادت انسان ساز در همه نقاط کشور هستیم. هر مسئولی که در حمایت مادی و معنوی از اعتکاف کوتاهی می کند، خواسته یا ناخواسته نسبت به اصلاح جامعه اسلامی خیانت ورزیده است.

برخورد ناصواب یکی از خدام معتکفین در یکی از مکان های اعتکاف در یکی از شهرهای کشور، البته قابل دفاع و توجیه نیست. برای چنین افرادی هر چند که معدود هستند باید از صمیم قلب آرزوی هدایت نمود.

شما بانوی فرهیخته بهتر از راقم این سطور می دانید که نمی توان اشتباه یک فرد را به پای یک مجموعه نوشت. روی سخن این جاست که از این فرصت گران بها کمال بهره را برای تقویت بنیه های اعتقادی فرزندانتان در نظر داشته باشید. حضرت زهرا سلام الله علیها دعا برای همسایگانی را نسبت به اهل خانه خود در اولویت می دانست که در بی وفایی به پیمان رسول خدا و نامهربانی با خاندان او کوتاهی نورزیدند. ما پیرو مکتبی هستیم که نخستین امام آن حتی پاسخ سلام خود را از مدعیان اسلام و ایمان نمی شنید. با فرزندانتان برای هدایت همه گمراهان دعا کنید و به آنها بیاموزید که پایمردی در راه دین، مرارت ها و ناجوانمردی هایی از سوی خودی ها دارد که باید برای تحمل آن از هم اکنون مهیا گردید. به آنها بیاموزید که امامان ما به دست مدعیان دین شکنجه شده و به شهادت رسیدند. چه بهتر که فرزندان شما از الان بدانند که مسیر حق، توأم با غربت و مظلومیت است؛ این گونه دینشان محکم تر شده و تأسی از بانوی صبر و بصیرت برایشان در اولویت بیشتری خواهد بود؛ همان بانویی که شهادت و اسارت جانکاه عزیزترین هایش را به چشم خویش تماشا کرد و در وصف ظلم هایی که از مدعیان دینداری دید نغمه زیبای ما رأیت الا جمیلا را بر پیشانی سترگ تاریخ، حک نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">