اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بیانیه مجمع طلاب و فضلای مازندران

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ق.ظ

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان مازندران مقیم قم پیرامون اهانت به شخصیت آیت الله العظمی جوادی آملی

بسم الله الرحمن الرحیم

"العلماء ورثة الانبیاء"، پیام روشن مکتب اسلام برای همه مریدان آئین حق و حقیقت است که جامعه اسلامی در عصر غیبت ولی خدا، به حال خود رها نشده و به نص کلام حضرت ولی عصر(عج)، "فإنهم حجتی علیکم"، علمای امت رسول الله(ص) گره گشا و مرجع رفع معضلات و تدبیر در حوادث جامعه اسلامی محسوب می باشند.

زیبنده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیست که با گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی، شخصی در قالب یک کارشناس، تریبون سیما را در اختیار بگیرد که هنوز نمی داند به فرموده امام راحل(ره) فقه اسلام تئوری اداره زندگی انسان از گهواره تا گور است.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای مازندرانی مقیم قم ضمن تقبیح گفتار زشت و منحرف یک کارشناس اقتصادی و وهن شخصیت عالم وارسته و مرجع عالی قدری چون حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی که خواهان اجرای برنامه اقتصادی اسلام در نظام بانکی کشور است از مسئولان صدا و سیما مصرانه می خواهد تا نسبت به تبیین دیدگاه های فقهی علمای اسلام در خصوص بانکداری اسلامی و مقابله با سیاست های ربوی حاکم بر اقتصاد غیراسلامی، برنامه هایی تبیینی و کارشناسانه را تولید و به جامعه عرضه نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">