اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تذکر به دوستان اصولگرا

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ب.ظ

جای یک گله دوستانه از حامیان قالیباف وجود دارد و آن هم کم ظرفیتی و رفتار بعضاً خصمانه آنها در مواجهه با حامیان احمدی نژاد است.

برایم جالب است که مدیران گروه های تلگرامی حامی قالیباف، به بهانه آزادی بیان، گاه حامیان فتنه را در بیان مواضع ناجوانمردانه شان پیرامون نظام آزاد می گذارند اما همین ها اگر با یک عضو احمدی نژادی مواجه شوند که قصد داشته باشد مطلبی پیرامون دفاع از عملکرد دولت قبل درج کند او را از گروه مجازی خود اخراج می کنند.

متأسفانه در فضای واقعی هم مشابه این رفتار به چشم می آید. آن قدری که بعضی از این آقایان در پرونده سازی و زیرآب زنی حامیان احمدی نژاد اصرار دارند نسبت به شیطنت های مکرر فتنه گران چنین نبوده و صبر را پیشه خود می کنند و البته این طیف بیشترین ادعا را در تبعیت محض از رهبری به خود اختصاص داده اند!

مجموعه طیف های اصولگرا باید متوجه باشند که دلخوری و قهر احتمالی احمدی نژادی ها با توجه به آزارهای مکرری که از دوستان هم جبهه ای خود دیده اند به یقین شکست سیاسی مدعیان اصولگرایی در عرصه انتخابات را به همراه خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">