اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حضور این روحانی خوش فکر را در بابل مغتنم بشمارید

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

حجت الاسلام روح الله (حجت) حبیبیان یکی از فضلای جوان، عالم، صاحب قلم و بیان شهرستان بابل است که چند هفته ای است از شهر مقدس قم به زادگاه خود بازگشته و بی سر و صدا، مدیریت مدرسه علمیه خاتم الانبیا را برعهده گرفته است.

بی هیچ اغراق و تنها بر اساس شناخت کامل خود به همه جوانان، فرهیختگان و فعالین فرهنگی شهرستان بابل و استان مازندران توصیه می کنم قدر این فرصت را دانسته و از نعمت مشورت با این نخبه جوان و کم نظیر حوزه بی نصیب نمانند.

یکی از نقاط ممتاز در کارنامه فعالیت های علمی و فرهنگی این اندیشمند جوان حوزه، مهارت در پاسخگویی به شبهات در مرکز تخصصی مربوط به این امر در قم است. اشراف علمی ایشان به مباحث روز، بیان فصیح و قلم شیوای این روحانی هنرمند، می تواند در رفع نیازهای فکری جوانان پرسشگر و علاقمندان به مباحث دینی بسیار راهگشا باشد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • سیدمهدی :.
  • الحمدلله
    خوش آمدند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">