اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

توضیح و اصلاحیه مهم هیئت شیرخوارگان حسینی شهرستان بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

شب گذشته، پوستری منتسب به هیئت شیرخوارگان حسینی شهرستان بابل در سطح فضای مجازی پخش شد که تصویر مندرج در آن باعث نگرانی، اعتراض و پرسش های متعدد همشهریان عزیز گردید.

هیئت شیرخوارگان حضرت علی اصغر علیه السلام ضمن تکذیب انتساب این پوستر تبلیغاتی و پیگیری مجدّانه این رفتار شیطنت آمیز، اعلام می دارد مجری این مراسم با شکوه که به روال هر سال با حضور انبوه مشتاقان و حاجتمندان درگاه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مصلای بزرگ بابل برگزار خواهد شد جناب آقای هادی نصیرایی است.

ضمن پوزش از مردم مؤمن دیار علویان، از عموم عاشقان ثارالله و دلدادگان سرباز شش ماهه آن حضرت دعوت به عمل می آید تا هشت صبح روز جمعه، خروش عزادارن امام عشق علیه السلام و رهروان آخرالزمانی نهضت کربلا در لبیک به ندای هل من ناصر عاشورائیان تاریخ را به رخ دشمنان قسم خورده مکتب عاشورا بکشانند.

هشت صبح جمعه، 16 مهرماه، مصلای بزرگ نماز جمعه بابل، از چشمه جوشان ارادت رهروان طریق حسینی، فرهنگ انسان ساز نهضت اباعبدالله بر عمق جان و دلمان جاری خواهد شد و زمزمه زلال معارف حق، روح خفته مان را نشاطی دوباره خواهد بخشید.

هیئت شیرخوارگان حسینی وابسته به مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام


دومین بیانیه توضیحی هیئت شیرخوارگان حسینی بابل پیرامون حواشی اخیر

بسم الله الرحمن الرحیم

با آرزوی قبولی طاعات و عزاداری های مردم شریف شهرستان بابل به استحضار می رساند:

پیرو توضیح قبلی این هیئت در خصوص انتخاب آقای هادی نصیرایی به عنوان مجری برنامه امسال شیرخوارگان حسینی در مصلای بزرگ بابل، لازم به ذکر است بر اساس دعوت اولیه، قرار بر اجرای این برنامه توسط خواهر گرامی، سرکار خانم طبری بود که پس از حواشی به وجود آمده، تصمیم به تغییر در انتخاب مجری گرفته شد.

گفتنی است انتشار تصویر این خواهر بزرگوار در قالب پوستر برنامه، اشتباه یکی از دوستان روابط عمومی هیئت بود که بی درنگ اصلاح گردید.

ضمن پوزش مجدد از همه همشهریان و این خواهر محترم، امید است در پناه لطف و کرامت اهل بیت عصمت و طهارت، همچنان بی توجه به حواشی موجود، تنها در مسیر خدمت به آل الله، ثابت قدم بمانیم.

والسلام. هیئت شیرخوارگان حسینی شهرستان بابل وابسته به مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام



قدردانی ستاد همایش شیرخوارگان حسینی از مردم شریف شهرستان بابل

بسم الله الرحمن الرحیم

در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) تجمع بی نظیر و با شکوه سربازان آن حضرت با عنوان همایش شیرخوارگان حسینی، جمعه گذشته (16/.7/95) در مصلای بزرگ شهرستان بابل برگزار گردید.

ستاد برگزاری همایش بر خود لازم می داند از همه عزادارن و مریدان حضرت اباعبدالله علیه السلام که این اجتماع عظیم را با حضور خود رقم زدند تشکر نماید. همچنین لازم است از زحمات خالصانه نوکران درگاه سالار شهیدان که از مدت ها قبل توان خود را صرف برپایی خیمه جهانی شیرخوارگان حسینی نمودند نیز قدردانی به عمل آید.

از سرکار خانم طیبه عامل طبری هم که قرار بود اجرای این مراسم را برعهده بگیرند، اما پس از ناهماهنگی بعضی دوستان همراه در انتشار تصویر این بانوی محجبه به عنوان پوستر برنامه، بنا به مصالحی از مجری گری مراسم انصراف نموده ولی نهایت تلاش خود را در برگزاری بهتر مراسم با انتقال تجربیات ارزشمند خود به کار گرفتند، کمال تشکر را داریم.

ان شاءالله اجر اخروی و دنیوی همه زحمت کشان آستان اهل بیت علیهم السلام نزد خداوند منّان محفوظ خواهد بود.

از برخی فعالان رسانه مجازی هم بابت پررنگ جلوه دادن و بزرگ نمایی مسائل رخ داده، جای گلایه است که به حرمت ایام عزای امام ایثار و محبت، از طرح دوباره آن اجتناب ورزیده و خدای بزرگ را بهترین حاکم عالم وجود دانسته و دیوان عدالت الهی را محکمه رنج های خویش قرار می دهیم.

به حول و قوه الهی همراهان این ستاد با عزمی جزم تر از همیشه، تمام بضاعت خویش را چون گذشته، معطوف برگزاری هر چه شایسته تر این مراسم در دوره های بعد خواهند نمود.

والسلام علی عبادالله الصالحین

ستاد همایش شیرخوارگان حسینی بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">