اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

درخواست انصار حزب الله بابل برای انتشار فیش حقوقی مسئولان شهر و استان!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

به رغم گذشت مدت زمانی طولانی از بر ملا شدن فیش های نجومی بعضی از مدیران دولتی، هنوز این مسأله در نزد مردم از تب و تاب خبری نیفتاده و شوک ناشی از آن همچنان بر میزان بی اعتمادی اقشار مختلف جامعه نسبت به متولیان صیانت از بیت المال می افزاید. بی شک تا وقتی که اراده ای برای تنبیه و مجازات راهزنانی که در پوشش قانون به حیف و میل بیت المال مسلمین پرداخته اند، دیده نشود این موضوع همچنان در رأس اخبار جامعه قرار داشته و نفرت مردم نسبت به مدیران دولتی را افزون خواهد داشت.

مردم حق دارند که برای شعارهای فراموش شده انقلاب و آرمان های آسمانی شهدا و امام شهیدان نگران باشند. مردم حق دارند که بر مبنای فرمایش مقام عظمای ولایت، محاکمه و بازستانی اموال به هدر رفته توسط مسئولین را مطالبه نمایند.

چگونه است که دولت برای حذف مبلغ یارانه ای که حق حداقلی مردم مستضعف از طرح اصلاح نظام اقتصادی است از هر مستمسکی بهره می گیرد و یا با افزایش عجیب مالیات از بازار راکد کشور و ارتقای چشمگیر میزان عوارض خدمات دولتی، فشاری بی سابقه را بر لایه های آسیب پذیر جامعه و محرومان و پابرهنگانی که حامیان اصلی و ذخایر واقعی انقلاب هستند تحمیل می نماید؛ اما درآمد حاصل از عرق جبین و خون دل مردم را به جای عرضه خدمات عمومی به جیب صاحب منصبان بی خاصیتی واریز می کند که سودایی جز چپاول قانونی! اموال مردم ندارند؟

با کمال تأسف نه تنها مسئولان دولتی انگیزه ای برای برخورد با دریافت کنندگان فیش های نجومی ندارند بلکه به تجلیل و بزرگداشت شان پرداخته و با تحریف مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی، آنان را ذخیره انقلاب و نظام معرفی می نمایند!!

مردم حق دارند وقتی بی تفاوتی مسئولان را در قبال آرمان های شهدا و فرامین ولی امر خود می بینند به چاره ای اساسی برای رفع فتنه غارتگری بیت المال اندیشیده و در انتخابات آتی با اتخاذ تصمیمی سرنوشت ساز، دست چپاولگران و خائنین را برای همیشه از حیطه بیت المال قطع نمایند.

انصار حزب الله شهرستان بابل ضمن محکوم نمودن فرهنگ غلط مشروعیت بخشی و موجه جلوه دادن غارت بیت المال که به صورت آشکار توسط مسئولان ارشد و کم کار این دولت در حال ترویج است با توجه به گسترش حس بدبینی عمومی در جامعه نسبت به مدیران دولتی از همه نمایندگان ارشد دولت در استان و شهرستان به خصوص جناب استاندار مازندران و فرماندار بابل قاطعانه انتظار دارد تا در اسرع وقت با اقدامی شجاعانه نسبت به انتشار فیش حقوقی خود اقدام نموده و میزان صداقت و تعهدشان نسبت به راه و اهداف انقلاب اسلامی را به همگان ثابت نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی. انصار حزب الله شهرستان بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">