اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

رسانه های بیگانه در خدمت اصل ولایت فقیه!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ق.ظ

سایت رادیو زمانه به تازگی مقاله ای را با عنوان "صادق لاریجانی رهبر نمی شود!" به قلم یکی از نویسندگان فراری کشور منتشر کرده و در آن تلاش نموده است تا با استناد به رجحان سادات به نسبت غیر سادات در تصدی اموری چون امامت جماعات و نیز مقبولیت آنان در لایه های مختلف اجتماع ثابت کند که از میان دو نامزد احتمالی رهبری آینده ایران یعنی آیت الله هاشمی شاهرودی و صادق لاریجانی، لاریجانی به دلیل عدم سیادت، شانسی برای تصدی این امر نخواهد داشت.

گذشته از آن که به حول و قوه الهی و به کوری چشم بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی شاهد طول عمر و سلامت رهبری عزیز و مقتدرمان خواهیم بود از میان پنج نظر ارسالی مخاطبان سایت مذکور در ذیل آن مقاله، دو نظر بیشتر از همه جلب توجه می کرد که در این جا مورد اشاره قرار می گیرد.

یکی از خوانندگان با مثالی نقض به رد ادعای فرضی نویسنده این مقاله پرداخت و نوشت:

" نویسنده محترم، که با اشاره به تعلیقه ای از عروه آقای سیستانی در صددند اینگونه القا کنند که سید بودن امتیاز نزد کار به دستان اسلامی است، انتخاب آقای منتظری در مجلس خبرگان رهبری به قائم مقامی را پاک فراموش کرده اند. تا امروز نیز شنیده نشده که کسی بگوید برکناری او، به خاطر سید نبودنش بوده است. "

نکته جالب اما اعتراض یکی از خوانندگان این سایت است که ظاهراً دل خوشی از نظام جمهوری اسلامی ندارد. وی در یادداشت کوتاه خود رسانه های ضدانقلاب را به دلیل پرداختن به مسئله جانشین رهبری، تلویحاً به تثبیت اصل ولایت فقیه متهم کرده است:

"   ندا کارگر / ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

چه قدر جالب در ذهن همه نقش میکنند رهبر اینده را!!! چند وقتی است همه رسانه ها دست به دست هم دادند تا اذهان ملت ایران را اماده پذیرش و حلاجی رهبر اینده کنند!!مگر فرقی میکند؟ اصل بر این است که اینها نباشند نه اینکه منتظر معجزه ای تا امامی نازل شود و دگرگونی حاصل شود. "

دیدگاه این خواننده، اذعان به نفوذ و تأثیر اقتدار نظام اسلامی در باور مخالفان آن است تا جایی که ناخواسته مجبور به پذیرش اصل حاکمیت دینی و استمرار ولایت فقیه بوده و تنها بر سر تعیین مصادیق آن دچار اختلاف نظرهایی هستند!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">