اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خلبان شهید ابوالحسن ابوالحسنی

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل، برادر لطیفی سلام علیکم

احتراماً ضمن آرزوی توفیق، چنان که مستحضرید برافراشته نگاه داشتن پرچم یاد و نام شهیدان والامقام، جلوه ای تابناک از تعظیم شعائر دینی بوده و راه و منش آن علمداران کربلای ناتمام تاریخ را سرلوحه جویندگان طریق سعادت و رستگاری قرار می دهد. از این روست که به تعبیر آن میرخراسانی، ارزش زنده نگاه داشتن یاد آنان، گاه کمتر از شهادت نیست.

در این خصوص بر اساس تحقیقات به عمل آمده توسط جمعی از علاقمندان فرهنگ غنی ایثار و شهادت، یکی از پرافتخارترین شهدای خطه لاله خیز شهرستان بابل به نام شهید ابوالحسن ابوالحسنی که از تیزپروازان آسمان حماسه و ایمان و اهل روستای درونکلای غربی است در گمنامی و غربتی بیش از سایر هم نشینان معراجی خویش به سر می برد.

برای خلبان شهید ابوالحسنی که از شهدای جاویدالاثر دفاع مقدس است هیچ یادمان و مزاری نمادین، تدارک دیده نشده و این مسئله بر مظلومیت و بی نشانی این شهرآشنای وادی وصال و معرفت در بین ما زمینیان خاک نشین بسیار افزوده است.

آن گونه که مسلم است خانواده محترم شهید نسبت به ایجاد مزاری نمادین برای احیای نام آن قهرمان گمنام، تمایل نشان داده است. با این وصف به نظر می رسد اهتمام آن مقام مسئول در این راستا می تواند اقدامی مؤثر در بازشناسی شخصیت این الگوی بی نام و نشان برای نسل ناآشنا با پهلوانان و مردان حقیقی این شهر و دیار محسوب شود.

بر این اساس از حضرتعالی که عمری را در مسیر خدمت به راه و فرهنگ شهیدان گذرانده اید تقاضا می شود نسبت به ساخت مزار نمادین برای آن شهید والامقام تصمیم و اقدامات لازم را مبذول فرمایید. بی تردید حسن عنایت شما در احیای یاد و آرمان های مقدس شهدا، از منظر ساکنان حریم عندربهم یرزقون، بی اجر و مزد نخواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهدی

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">