اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پیروزی آیت الله توکل را تسلیت عرض می کنم!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ

در هیاهوی اعلام نتایج انتخابات اسفند 94، اتفاقی امیدوار کننده در گوشه ای از کشور، رخ داده که بازخوانی آن، دلگرمی نیروهای اصیل و خط مقدمی جبهه انقلاب و ناامیدی و خشم دشمنان خارجی و خودفروختگان داخلی را در پی خواهد داشت.

آیت الله سید رحیم توکل، استاد اخلاق و خارج فقه حوزه علمیه قم، "سیّدالعلما"ی استان مازندران که به صورت مستقل و فارغ از لیست های مرتبط با قم و رُم! پا به عرصه رقابت در پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری گذاشته بود با همّت و بصیرت مردم غیور و ولایتمدار دیار علویان توانست به این مجلس راه یابد.

آنان که این استاد فرزانه و انقلابی حوزه علمیه را می شناسند به خوبی می دانند که ورود این یار صدیق و مدافع بی چون چرای حریم ولایت به مجلس خبرگان، گامی محکم و استوار در تثبیت جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه در گستره جمهوری تمدن ساز اسلامی قلمداد می شود.

آیت الله توکل از آن دست علمای غیرتمندی است که در دفاع از طریقت حق و صیانت از شئون نظام و ولایت، بی هیچ تسامح و مصلحت بینی و عافیت طلبی، تمام قد در مقابل بدخواهان اسلام و نظام اسلامی ایستاده و ذره ای از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد.

نقش مستمر، تاریخی و با شکوه این فقیه مبارز و با شهامت در افشای ماهیت شوم فتنه گران کدخداپرست و مواجهه با خط نفاق تشیع لندنی، هشداری جدی به بدخواهان و دلدادگان شیاطین است که خواب خوش را از چشمان پلیدشان ربوده و لرزه بر لانه های عنکبوتی شان می افکند.

دشمنان و منافقان و بدخواهان حریم ولایت بدانند از این پس، هر خدعه ناجوانمردانه و فتنه آلودشان با سدّی آهنین و انعطاف ناپذیر مواجه شده و جز به شکست ختم نخواهد شد. حضور عزتمند آیت الله سید رحیم توکل در مجلس خبرگان رهبری را باید به همه دشمنان نظام اسلامی تسلیت گفت. سیِدالعلمای مازندران این بار در جایگاه نمایندگی دیار علویان، اژدهای هفت سر زر و زور و تزویر را که در خیال خام خویش، نفوذ و تصمیم سازی برای نظام و استحاله پایه های اعتقادی و آرمان های والای شهیدان راه حق را در سر می پروراند باطل ساخته و بیرق شعائر الهی اسلام ناب را با قدرت در اهتزاز نگاه خواهد داشت. به کوری چشم فتنه گران، مرد برخاسته از دیار "علمدار" و "بصیر"، علمدار بصیر نهضت جهانی اسلام را تا ظهور صاحب اصلی این انقلاب، یار و پشتیبان خواهد بود.

سید حمید مشتاقی نیا حوزه علمیه قم

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">