اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فرق من با حجت الاسلام دعایی!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

دادستان محترم دادگاه ویژه روحانیت، جناب حجت الاسلام رئیسی باسلام

در اواخر دی ماه 1391 وبلاگ اینجانب با عنوان اشک آتش و به نشانیashkeatash57.blogfa.com با دستور دادگاه ویژه روحانیت به طور غافلگیرانه ای فیلتر شد که همچنان خارج از دسترس قرار دارد. بلافاصله این جانب به دادگاه ویژه روحانیت قم احضار شدم و از این جانب خواسته شد تا به طور کتبی تعهد بدهم که دیگر مطلبی درباره بازداشت روحانی بسیجی، حجت الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی در هیچ جا منتشر نکنم.

در روزهای اخیر، اخبار مربوط به انتشار تصویر شوم یکی از سران فتنه در روزنامه اطلاعات و احضار مدیر مسئول روحانی آن به دادگاه ویژه و نامه سرگشاده وی به رئیس جمهور در اعتراض به این احضار و... نقل محافل سیاسی است و بخش وسیعی از فضای مجازی و شبکه های بی قانون موبایلی را به خود اختصاص داده است.

نکته ای که ذهنم را به خود مشغول داشته، این است:

من هیچ گونه اخطار و اطلاعی در خصوص منع نشر مطلب درباره طلبه عدالتخواه سیرجانی دریافت نکرده بودم؛ اما دستور منع انتشار تصاویر و اخبار مربوط به سران فتنه بارها در رسانه ها منعکس و ابلاغ شده بود.

وبلاگ من در نهایت روزانه پنجاه نفر بازدید کننده داشت؛ اما روزنامه اطلاعات در زمره جراید کثیرالانتشار قرار دارد.

وبلاگ من کاملا شخصی بود؛ اما روزنامه مذکور با هزینه ای گزاف از کیسه بیت المال مسلمین منتشر شده و با این حال در قبال قانون به طور علنی، گردن کشی می کند.

نهایت جرم طلبه سیرجانی اعتراض به زمین خواری های سیرجان بود که اصل دعوی وی در راستای حمایت از ارزش ها و در چارچوب اطاعت از نظام و رهبری معظم قرار داشت، هر چند که شاید شیوه اعتراض وی مطابق مذاق مسئولان نبوده باشد، اما جرم محمد خاتمی، سرکشی نسبت به نظام اسلامی و طغیان بر ضد حاکمیت و هم عهدی با دشمنان قسم خورده انقلاب یعنی رژیم منحوس سعودی و همکاری با بنیاد پلید سوروس بود که لقب باغی را برای او به دنبال داشت.

من بعد از احضار و توبیخ و فیلتر، تا کنون هیچ اعتراض رسمی نسبت به آن چه که برایم رخ داد انجام ندادم؛ اما مدیر مسئول روزنامه مذکور باز هم بر تخلف خود اصرار ورزید و با جنجال آفرینی و مظلوم نمایی، خوراک تبلیغی رسانه های معاند را برای تخریب وجهه نظام مقدس اسلامی فراهم آورد.

حرف آخر: دادگاه ویژه یا ما را دعایی بداند و یا دعایی را یک طلبه عدالتخواه فرض نماید.

والسلام. سید حمید مشتاقی نیا حوزه علمیه قم

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">