اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

نامه سرگشاده به ریاست دادگستری مازندران

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ق.ظ


ریاست محترم دادگستری استان مازندران، جناب حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد؛ با سلام

حادثه غمبار اخیر در بابلسر و شهادت یکی از پرسنل غیور انتظامی این شهرستان، دل علاقمندان به نظام اسلامی را به درد آورده است. سید محمد عبدی، استوار یکم نیروی انتظامی در حالی به شهادت رسید که تنها شش ماه از زمان ازدواج او می گذشت. آن چه به گوش رسیده حکایت از پرونده قطور قاتل ناجوانمرد این حافظ جوان امنیت دارد. جای تأسف دارد که یک فرد شرور با سابقه ای سیاه و ارتکاب چندباره شرارت های مشابه در ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در اجتماع، توانسته با استفاده از رأفت مسئولان امر، در ایام مرخصی از زندان، جنایت بزرگی را رقم بزند که احساسات پاک علاقمندان اسلام و انقلاب و حافظان امنیت را جریحه دار نماید.

به نظر می رسد در صورت صحت شنیده های مذکور، دستگاه قضایی وظیفه ای سترگ در احیای اقتدار نظام اسلامی و صیانت از اعتبار نهادهای متولی امنیت برعهده دارد. بی شک اقدام قاطع و فوری دادگستری استان مازندران با همکاری نیروی انتظامی و جان برکفان بی ادعای بسیج در جمع آوری اراذل و اوباش این استان می تواند عبرتی به یادماندنی برای عناصر هنجارشکنی باشد که خبر اخیر قتل یک نیروی مظلوم انتظامی، شهامتی موهوم در وجود ناپاکشان پدید آورده و مقدمه ای نامبارک برای تجرّی احتمالی آنان در هتک بیش از پیش حریم شرع و قانون را رقم زده است.

به یقین حضور مسئولان سرافراز و امتحان پس داده ای چون جنابعالی که از نفس قدسی استاد بزرگوارمان، حضرت آیت الله محمدی، روح سازش ناپذیری با زیاده خواهان را تلمّذ نموده اید و نیز حضور پربرکت سردار بسیجی و یادگار شریف سال های حماسه و ایثار، جناب حجت الاسلام جعفری در سنگر دادستانی استان، مجالی برای عرض اندام انسان نماهای مسخ شده ای که وجود پلیدشان ریشه در لجنزار عفن رذالت و حیوانیت دارد، باقی نخواهد گذاشت.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سیدحمید مشتاقی نیا، حوزه علمیه قم

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

سلام
به کانال ما سر بزنید:

https://telegram.me/bidar114


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">