اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تقدیم به عمار عصر سکوت!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ


اسم باید با مسما همخوانی داشته باشد و چقدر زیباست نام عمار عمارلو برای طلبه خط شکنی که در اوج تهاجم غفلت زای رسانه های داخلی و خارجی که در توافقی نانوشته در صدد هستند تا زوایای عجیب "عهدنامه برجام چای" را پنهان نگاه دارند، به ناگاه قد برافراشته و زن و فرزندانش را انگار برای مباهله با حامیان متعصب و دلیل نشناس برجام به معرکه جهاد فی سبیل الله آورده است.

در عهدی که برخی می کوشند طلبه های ما را کارمندان حرف گوش کنی باربیاورند که یا باید درس بخوانند و یا روضه و تنها تکلیف سیاسی شان توجیه مسائل روزمره اهالی کوی قدرت و عافیت است، تک تیرانداز جبهه خمینی، مردانه ایستاد و جام زهر برجام را نشانه گرفت تا مباد نام فرزندان خامنه ای در کتاب قطور تاریخ، با خط کوفی ثبت شود.

نعره حیدری عمار ما، ضربت تبر خلیل الرحمان است که بت برجام را درست در روز عید تضرع به درگاه ابلیس سیاه، شکسته و سحر آمون های معبد ذلت و خواری را با دم مسیحایی اش باطل ساخته است.

امروز دل خوشیم که سپاه علی زمان، عمار دارد. عمار ما نشان داد که روحانی یعنی کسی که خدا را بالاتر از کدخدا دانسته و پنج به اضافه یک که هیچ، یک دنیا را بعلاوه هفت آسمان، تنها گذرگاهی برای آخرت می داند.

 عمار می داند که محرم، میوه درخت سقیفه است. او در آستانه غدیر، عزم میدان نمود تا بانگ برآورد که با دستان ظریف نمی توان پنجه پولادین گرگ ها را در هم شکست. عاشورازادگان مکتب اباعبدالله، سمّ ستوران یزید را به جان می خرند اما پرچم هیهات مناالذله خیمه گاه غیرت را در آسمان توحید، بالا نگاه خواهند داشت.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">