اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یک تبریک و یک تأمل!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ق.ظ

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2015/04/IMG_0032.jpg


به تازگی با ابتکار حوزه هنری استان مازندران از برخی چهره های هنری فعال در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد. از بین هنرمندانی که مورد قدردانی قرار گرفتند نام حسین و حسین شیردل، دو نویسنده و فعال فرهنگی حوزه دفاع مقدس از بابل که تا کنون آثار فاخری را به ادبیات انقلاب اسلامی عرضه داشته اند، می درخشید.

به سهم خود به حسنین شیردل تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

نکته ای که باید به مدیران خوب و زحمت کش فرهنگی استان یاداوری کرد لزوم حمایت مستمر از نویسندگان این خطه به خصوص فعالان عرصه هنر انقلاب است. تا آن جا که من با نویسندگان و شاعران ارزشی مازندران ارتباط دارم می دانم که وضع معیشتی اغلب این عزیزان چندان تعریفی ندارد. این وضعیت به خصوص بعد از تعلیق داوطلبانه تولید محصول در کنگره شهدای استان، حادتر شد!

پیشنهاد می کنم مسئولان دلسوز فرهنگی استان علاوه بر زحماتی که بابت تجلیل از هنرمندان می کشند یکبار هم با حوصله پای صحبت های این عزیزان بنشینند تا علاوه بر آشنایی با افکار، توانمندی ها و نظرات سازنده آنان، از کم و کیف اوضاع معیشتی شان مطلع شده و قدمی در خور شأن آنان بردارند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">