اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

رتبه نخست گروه تبلیغی حامیان ولایت

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۱ ب.ظ




با خبر شدم گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل، یکی از گروه هایی بود که توانست رتبه نخست تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی را در سطح کشور به دست آورد. بر و بچه های زحمت کش این گروه، سال هاست که بی هیچ ادعایی توانسته اند بخش ها و مناطقی از شهرستان بابل به خصوص سطح مدارس را تحت پوشش فعالیت های تبلیغی خود قرار بدهند.

این دوستان هر بار مسیر قم تا بابل را برای انجام رسالت تبلیغی خود طی می کنند که انصافاً کاری قابل ستایش است. البته طلاب و فضلای دیگری هم در بخش های متعدد مرتبط با فضای فرهنگی شهرستان بابل در حال فعالیتند که برای همه این عزیزان توفیق روزافزون آرزومندم.

برادران عزیز گروه حامیان ولایت البته به عنوان اساتید این حقیر مستحضر هستند که هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی فاصله دارند و انشاءالله بدون هیچ وقفه ای مسیر تعالی و پیشرفت فعالیت های خود را در گستره استانی و ملی و نیز در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی خواهند پیمود.

یک دست مریزاد هم به برادر عزیز و بزرگوار و خستگی ناپذیرم جناب حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی بدهکارم بابت زحمات شبانه روزی در راستای تقویت بنیه های اعتقادی و معنوی جوانان شهرستان بابل. بی شک سیر گروه فرهنگی حامیان ولایت تا رسیدن به این جایگاه با فراز و نشیب ها و پیچ و خم هایی مواجه بود که جز با اراده پولادین و نگاه مؤمنانه این عزیز و دوستانش محقق نمی شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">