اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

انجام تزریقات در دفتر تولیت آستان قدس!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ


خیلی این خبر می تواند برای شما عجیب و شوک آور باشد! اصلاً با عقل جور در نمی آید دفتر کار شخصیت بزرگی مثل آیت الله واعظ طبسی تبدیل شود به محل آمپول زنی!

من، سید علی اکبر ابوترابی، روحانی عارف و فدایی بی ادعای اسلام و انقلاب را بنا بر آن چه که درباره ایشان شنیده و دیده ام از نظر معنوی بسیار بالاتر از جناب واعظ می دانم. مرحوم ابوترابی در کنار ابوی بزرگوارش آیت الله سید عباس ابوترابی و نیز در جوار قبر عارف وارسته ای چون مرحوم آیت الله شیخ جعفر مجتهدی آرمیده است. آرامگاه این سه بزرگوار حجره ای از صحن آزادی آستان مقدس علی بن موسی الرضا علیه السلام است که متأسفانه بیش از یکسال است که درِ آن به روی ارادتمندان آن عزیز بی نظیر بسته شده است. بیش از یکسال پیش حجره محل دفن ابوترابی به محلی برای فوریت های پزشکی و انجام تزریقات تبدیل شده و البته مدتی است که دیگر این کار هم در آن صورت نگرفته و آن مکان فقط در حد یک انبار متروکه باقی مانده است.

حالا اگر به حدیث حرمة مؤمن میّتاً کحرمة مؤمن حیاً اعتقاد داریم باید بدانیم همان طور که تبدیل شدن دفتر تولیت آستان قدس به محل آمپول زنی، کاری عجیب و دور از شأن است تغییر کاربری مزار شریف این بزرگان نیز روا نخواهد بود.

چند بار است که با کاروان های دانشجویی و حوزوی به زیارت امام رضا علیه السلام نائل می شوم و هر بار بر حسب وظیفه گوشه هایی زیبا و سازنده از حیات نورانی سید آزادگان را به عنوان الگویی شایسته برای جوانان غیور عصر امام خامنه ای بازگو می کنم؛ اما هر بار که مخاطبان جوان با شوق و شور به زیارت سید علی اکبر ابوترابی می شتابند و مدفن آن عزیز را به آن شکل نامأنوس می بینند این پرسش برایشان طرح می شود که آیا ابوترابی آن طور که می گویند انسان بزرگی است؟! اگر او واقعاً شخصیتی برجسته و پرافتخار برای انقلاب اسلامی است چرا حتی حرمت مزارش را نیز نگاه نمی دارند؟!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">