اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

در اورژانس بابل چه می گذرد؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ


در روزهای اخیر شب نامه ای برای این جانب و ظاهراً برخی فعالان رسانه های دیگر ارسال شد که حاوی مطالب مشمئز کننده ای تحت عنوان افشاگری درباره اورژانس بابل است. با توجه به اهمیت موضوع و البته احتمال قریب به یقین کذب بودن اتهامات مطرح شده، ضمن پرداختن به اصل شب نامه مذکور از اشاره به موضوع مورد نظر نویسنده یا نویسندگان آن پرهیز می کنم:

1- حدود یک ماه است که عملیات روانی گسترده و بی سابقه ای برای سیاه نمایی درباره امنیت عمومی کشور توسط مجموعه رسانه های ضدانقلاب با همراهی برخی رسانه های وابسته به دولت آغاز شده است. ماجرای استخراج لامپ در اتاق عمل، امنیت زنان ایرانی در بیمارستان ها را نشانه رفته بود. اندکی بعد قصه اسیدپاشی باز هم امنیت اجتماعی بانوان را هدف قرار داد. شب نامه منتشر شده در بابل نیز که اشتراک زمانی عجیبی با موارد مذکور دارد درصدد ایجاد بی اعتمادی در بین مردم نسبت به مراکزی است که باید امین مشکلات و بیماری ها و دردهای مردم و رازدار آبرو و حیثیت آنان باشند.

پیشینیه جنجال آفرینی و توطئه در دانشگاه علوم پزشکی بابل را باید در ماه های پس از فتنه کور 88 جستجو کرد. آن زمان نیز وقتی عوامل پشت پرده فتنه از همراهی خیل گسترده دانشجویان این دانشگاه با پیاده نظام نفاق، دچار ناامیدی شدند به منظور خبر سازی و موج آفرینی درصدد ایجاد یک سانحه تروریستی با بهره گیری از مواد شیمیایی در دفتر جلسات هفتگی معاونت های دانشگاه بودند که این اقدام شوم با هوشیاری وزارت اطلاعات وقت در نطفه خفه شد.

2- نکته عجیب در ماجرای انتشار این شب نامه، عدم اقدام جدی از سوی مسئولان دانشگاه پزشکی بابل برای کشف و تنبیه عامل انتشار این هرزنامه است. نگاهی گذرا به محتوای منتشر شده در لجن پراکنی مذکور با توجه به برخی اطلاعات دقیق بیان شده در آن در خصوص دیگر کارکنان دانشگاه، نشان می دهد نویسنده یا نویسندگان نامه باید جزو عناصر باج خواه، مطرود، عقده ای و انتقامجوی یکی از مجموعه های نظارتی دانشگاه پزشکی ( احتمالاً حراست) یا واحدهای تابعه باشند. به نظر، گذشت بیش از یک ماه از انتشار این شب نامه، فرصت کافی را برای ریشه یابی این واقعه تلخ در اختیار مسئولان ذی ربط قرار داده بود. در مجموع، اخبار ناگوار منتشر شده در شب نامه مذکور چه مطابق واقع باشد و چه نباشد ( که حتماً نیست ) شخص رئیس اصلاح طلب دانشگاه علوم پزشکی بابل را باید به عنوان مسئول مستقیم برخورد با چنین فجایعی دانست و مورد بازخواست قرار داد.

3- هجویات منتشر شده در این شب نامه مصداق کامل تشویش اذهان عموم بوده و کمترین نتیجه آن بر هم زدن امنیت روانی جامعه، ایجاد التهاب کاذب و بی اعتمادی نسبت به نهادهای رسمی کشور می باشد. در خصوص چنین مسائلی انتظار می رود مدعی العموم برای صیانت از حریم خصوصی افراد و مقابله با تهدیدکنندگان امنیت اخلاقی جامعه، مستقلاً وارد میدان شود. با شناختی که از دادستان محترم شهرستان بابل وجود دارد شکی نیست که به زودی با همکاری نهادهای نظارتی، شاهد برخورد قاطع با عوامل این توطئه امنیتی و پیشگیری از شکل گیری یک فتنه جدید تبلیغاتی بر ضد نظام مظلوم اسلامی خواهیم بود. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">