اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ممنوعیت سخنرانی یک نماینده مجلس در دانشگاه پزشکی بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ق.ظ


وزیر معزول علوم و فن آوری، یکی از دستاوردهای دوران وزارت خود را ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه ها می دانست. علی مطهری نیز استیضاح کنندگان وزیر علوم را مخالف آزادی سیاسی در فضای دانشگاه نامید.

این ادعاها در حالی است که طبق شواهد، آزادی ایجاد شده در دانشگاه ها را باید یکسویه و در راستای تبدیل محیط علمی به باشگاه احزاب خاص تلقی نمود. اخبار مربوط به ممنوعیت سخنرانی بعضی چهره های منتقد دولت در تعدادی از دانشگاه های کشور هر از گاه در رسانه های مختلف منتشر می شود.

اخیراً شنیده شده است ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل چندی پیش با درخواست جمعی از دانشجویان مبنی بر دعوت از حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس برای سخنرانی در این دانشگاه و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مخالفت کرده است. این نوع مخالفت ها در حالی صورت می گیرد که بسیاری از چهره های افراطی حامی فتنه در دانشگاه های مختلف کشور به راحتی تردد می کنند. به نظر می رسد با تغییر ایجاد شده توسط مجلس در مدیریت کلان مراکز دانشگاهی، لازم است تغییر مشی در مدیریت دانشگاه ها را نیز شاهد باشیم.

عزل مدیران ارزشی از مسئولیت های دانشگاهی، یکی دیگر از اقداماتی است که ادعای آزاداندیشی و بی طرفی سیاسی مسئولان وزارت علوم را غیر قابل باور جلوه داده است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">