اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

لکه ننگی برای بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ

شهرستان بابل یکی از مذهبی ترین شهرهای شمال کشور است که از آن به عنوان دارالمؤمنین و گاه " قم مازندران" یاد می شود. حوزه های علمیه فعال و سربلند این شهر، شهدای والامقام، نخبگان علمی و سیاسی و... بخشی از برجستگی های این شهرستان بزرگ محسوب می شود.

بابل پیش از انقلاب مرکز تحرکات انقلابی در مازندران محسوب می شد و از همین رو، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، آیت الله روحانی از علمای مبارز بابلی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران انتخاب گردید. امام خامنه ای در پیام تسلیت خود به مناسبت ارتحال مرحوم روحانی، او را " مشعل فروزان شمال کشور " لقب داد.

بعد از پیروزی انقلاب نیز بابل در عرصه دین و سیاست پیشتاز بوده است. در حال حاضر در سطح این شهرستان، هفت نماز جمعه برگزار می شود.

در جریان توهّم انتخاباتی جنبش به اصطلاح سبز در سال88 نیز فتنه گران استان در تلاش بودند تا با بهره گیری از ظرفیت سیاسی شهرستان بابل، این شهر را به کانون فتنه و آشوب تبدیل کنند که با برخورد قاطع و شکننده جوانان حزب الله بابل مواجه شدند.

به هر حال فعالیت سیاسی، گاه ریزش ها و پرتی هایی هم به همراه دارد.

به همان نسبت که چهره هایی فاخر و درخشان از این شهر برخواسته اند، افرادی هم در این شهر رشد پیدا کرده اند که صفات منفی و زشت بر رفتارشان غلبه پیدا کرده است. یکی از این دسته افراد مسیح علی نژاد است.

خانم معصومه علی نژاد قمی متولد 1355 یک زن مطلقه اهل روستای قمی کلای بابل و خبرنگار پیشین روزنامه های اصلاح طلب است که مدتی است به اردوگاه ضدانقلاب پیوسته و این روزها ابتکار زننده او در ترویج فحشای علنی با عنوان " آزادی های یواشکی "، باعث شده تا نامش بر سر زبان ها بیفتد.

با توجه به استعداد شهرستان بابل در زمینه های سیاسی و فرهنگی و ذوق جوانان این شهر به نظر می رسد برنامه ریزان فکری و معنوی این خطه باید تلاش بیشتری را برای تقویت بنیه های اعتقادی تمامی اهالی این دیار اعم از شهری و روستایی از خود نشان بدهند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">