اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تریبون آزاد حزب الله در بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ


آن چه که واقعیات انکار ناپذیر اجتماعی نشان می دهد حاکی از به راه افتادن جریان خزنده ای است که به طور مشهود درصدد عادی سازی منکرات اجتماعی به خصوص در زمینه حجاب و عفاف در سطح جامعه است.

تئوریسین های تیزبین تهاجم فرهنگی به خوبی می دانند که ترویج بی حجابی، زیر ساخت و مبنای اشاعه فرهنگ بی مبالاتی و بی غیرتی و در نتیجه گسترش روزافزون فساد و فحشا در سطح جامعه دینی است. پروژه اندلسی سازی از ایران اسلامی، یک حرکت جدی و برنامه ریزی شده از سوی دشمنان قسم خورده اسلام است. اگر مسئولی در جمهوری اسلامی هنوز در خصوص میزان صحت و سقم این مطلب شک دارد خوب است این روزها نگاهی به پدیده کثیف موسوم به "موج کشف حجاب در اماکن عمومی" بیندازد که مدتی است با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی، گام به گام در پی گسترش آلودگی فضای فرهنگی کشور است. اکنون سوال اساسی این جاست که برنامه ریزان و مغزهای متفکر نهادهای فرهنگی نظام مقدس اسلامی ایران در چنته فکر و تئوری خود چه برنامه مدوّنی را برای مواجهه با این جریان شوم در نظر گرفته اند؟

سال هاست که همگان از ضرورت کار فرهنگی برای تقویت باور عمومی نسبت به مقوله حجاب و مقابله با بی عفتی دم می زنند ولی آخر مشخص نشد کدام نهاد رسمی متولی این جهاد بزرگ فرهنگی بوده و چه برنامه ای را در این خصوص در نظر گرفته است؟

واقعیت تلخ دیگر، نگاه منفعلانه برخی مسئولان به وضعیت اسف بار فرهنگی در شهرهای بزرگ کشور است. گاه شاهد هستیم که برخی مسئولان شهرها و مناطق کوچک کشور برای توجیه اهمال و تعلل خود در امر مقابله با بدحجابی، با اشاره به وضعیت ناگوار شهرهای بزرگ مانند تهران درصدد دفاع از جغرافیای مسئولیت و حیطه نظارتی خویش هستند در حالی که اگر این منطق را بپذیریم از اساس باید تکلیف بزرگ امر به معروف و نهی از منکر که رسالتی سرنوشت ساز و البته واجبی فراموش شده است را تعطیل نماییم.

به راستی چرا مسئولان شهرهای مختلف کشور، بی اعتنا به وضعیت دیگر نقاط، با عمل به تکلیف دینی خود ضمن انجام وظیفه مکتبی شان درصدد الگوسازی برای سایر شهرها نیستند؟

شهرستان مذهبی بابل یکی از خوش سابقه ترین شهرهای شمال کشور در خصوص دین داری و تعهد مردم آن نسبت به ارزش های اسلامی می باشد. گذری کوتاه در کوچه پس کوچه های شهر، نشان از فعالیت خیره کننده و تحسین برانگیز مساجد و هیئت های مذهبی این شهرستان دارد. اما به راستی چه برنامه ای برای بهره گیری از پتانسیل بالای جامعه مذهبی شهرستان بابل در مواجهه با پدیده شوم بدحجابی ریخته شده است؟ بزرگانی که هر سال یک بار از وضعیت مدیترانه ای سواحل خزر لب به شکوه می گشایند برای ریشه کنی فساد مشهود در حوزه مدیریت سیاسی و فرهنگی خود چه طرحی درانداخته اند؟

آمدیم و سال های سال به برکت خون شهدا جنگی گریبان این مرز و بوم را نگرفت. مسئولان محترم و ایثارگر سپاه بابل از وجود ده ها پایگاه مقاومت و چند گردان عاشورا چه بهره ای را در راستای انجام رسالت فرهنگی بسیج در تقابل با اشاعه بی عفتی در سطح شهر و روستا به دست آورده اند؟

مسئولان محترم دادگستری و دادستان بابل باید از جدیّت خود در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گزارشی رسمی منتشر کرده و در اختیار شهروندان قرار دهند. به راستی قوانین مصوّب مجلس شورای اسلامی در خصوص برخورد قضایی با مقوله بدحجابی چه زمان قرار است به مرحله اجرا دربیاید؟

فرماندار محترم بابل چند جلسه از شورای تأمین شهر را به برنامه ریزی برای ریشه کنی فساد و فحشا و ارشاد مسافران هنجار شکن در ایام تابستان اختصاص داده است؟

برادران عزیز نیروی انتظامی برای سلب امنیت از جرم و گناه چه تدبیری اندیشده اند؟ آیا عزم لازم برای برخورد جدی با متخلفانی که متعمدانه درصدد شکستن هنجارهای عمومی بوده و با ارتکاب جرایم مشهودی مانند کشف حجاب در خودروهای شخصی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، ایجاد آلودگی صوتی توسط خودورها به منظور قبح شکنی و... به دنبال عادی سازی گناه در جامعه هستند، شکل گرفته است؟

تریبون آزاد جوانان حزب الله بابل یکشنبه این هفته 21اردیبهشت نود و سه در مسجد ولایت با حضور مسئولان سیاسی، قضایی و انتظامی به بررسی کیفیت عملکرد این دستگاه ها در مقابله با بی بند و باری عمومی اختصاص یافته است.

امید است پیش از آن که فرصت ها از دست برود با همفکری دلسوزان انقلابی و مسئولان امر، اراده ای مستحکم و ماندگار برای برچیدن بساط فساد و تباهی که هر روز دامن خانواده ای را به نکبت خودباختگی و انحطاط آلوده می سازد، شکل بگیرد.

دردمندانه باید اعتراف کرد تمام آمارهای ناخوشایندی که از پدیده های سیاه اجتماعی مانند طلاق، خودکشی، ارتباطات نامشروع، شیوع خانه های مجردی، پارتی های مختلط، بالا رفتن سن ازدواج و بی رغبتی نسبت به این سنت حسنه و ... ارائه می شود از سویی نشان از توفیق دشمنان در دستیابی به اهداف شبیخون فرهنگی داشته و از سوی دیگر قصور مسئولان و مؤمنان به اسلام و انقلاب اسلامی را در تقویت بنیه های معنوی جامعه و ستیز با مفاسد اخلاقی به اثبات می رساند. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۲)

سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه نسخه پیچیم و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو داروخونه رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بفرمائید. منتظرتون هستم.
پیروز باشید.
سلام
وبلاگ وزینی است.
دردفروشی افتتاح شد.دردهای شما را خریداریم.
painstore.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">