اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

عمار، مالک ... ابوذر!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ


همزمان با وقایع سال 88 و شرایط پیچیده آن زمان رهبر معظم انقلاب، الگوی عمار را برای فعالان عرصه های سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی معرفی نمودند. بسیجیان امام خامنه ای با تأسی از این رهنمود رهبر فرزانه خود با بصیرت به شناخت زوایای پیدا و پنهان توطئه فتنه گران و منافقان جدید عرصه انقلاب یعنی ساکتین فتنه پرداخته و تبیین عقلانی شرایط موجود برای جامعه را در رأس وظایف انقلابی خویش دانستند.

شرایط ماه های اخیر گویا جدید و فرسایشی است. مدتی است که با ایجاد فضای جدید دولتی، سیاست حذفی در مقابل منتقدان مشی برون گرای دولت، گزینه روی میز کابینه امنیتی یازدهم قرار گرفته است. به رغم ادعای مکرر استقبال از فضای نقد و ایجاد آزادی برای هتاکان اسلام و انقلاب و فتنه گران خائن و... برخورد قاطع با نیروهای حزب الله در دستور کار دولتمردان قرار دارد. از این رواست که بارها شنیده می شود با اعمال فشار مسئولان دولتی، مراسم سخنرانی چهره های منتقدی چون جلیلی، سعید زیباکلام، یامین پور و ... در گوشه و کنار کشور تعطیل می گردد؛ منتقدان دولت، کم سواد و مزدور خوانده می شوند؛ مجوز نشریه یالثارات باطل شده و وطن امروز و نه دی به دادگاه ارجاع داده می شوند. به کتاب نویسنده منتقد دولت مجوز تکرار نشر نمی دهند. این روزها خبر شکایت بی سابقه شورای امنیت ملی از حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در مجلس و قدیانی از نویسندگان جوان کشور به دلیل نقد توافقنامه ژنو نیز به گوش می رسد. باید توجه داشت که این اتفاقات تنها در مدت کمتر از یکسال استقرار دولت یازدهم به وقوع پیوسته و خدا می داند ده ها چهره امنیتی این دولت نقدگریز در سال های بعد چه خوابی برای نیروهای مدافع انقلاب دیده اند.

تحمل این شرایط شکننده و مقابله با جنگ فرسایشی دولت نیازمند روحیه مقاوم و صبورانه امت حزب الله است. شاید از این رواست که رهبر حکیم انقلاب در پیام اخیر خود به یکی از مجامع دانشجویی علاوه بریادآوری لزوم تأسی از بصیرت عمار، استقامت مالک را نیز به عنوان الگو و نقشه راه جوانان انقلابی مطرح می نمایند.

حاشیه این نوشتار آنکه: آقا گفت عمار باشید، گفتیم چشم. آقا گفت مالک باشید، می گوئیم چشم. وای به حال منحرفان از روزی که آقا فرمان دهد اباذر باشید!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">