اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تشکر ویژه از امام جمعه بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ب.ظ


دکتر عروجی خبر ناگوار ابتلای یکی از دوستان به بیماری سرطان را برایم پیامک کرد. علی آقا از دوستان قدیمی است که در این آشنایی هفده هجده ساله، او را هموراه در مسیر ترویج یاد و نام شهدا دیده ام.

شکر خدا عمل جراحی او با موفقیت همراه بود و این روزها در حال انجام مراحل شیمی درمانی است. به او گفتم: از بس کتابهای "اینک شوکران" را خواندی به این روز افتادی! شما هم برای شفای این دوست بزرگوار ما دعا کنید.

خبر دریافتی از هادی عروجی را برای چند نفر از دوستان و مسئولانی که علی آقا را از نزدیک می شناختند ارسال کردم. از جمله نخستین کسانی که با بنده تماس گرفت و کم و کیف خبر را پیگیر شد حجت الاسلام روحانی امام جمعه بزرگوار شهرستان بابل بود.

یکی از صفات برجسته امام جمعه شهرستان ما ارتباط مستمر با نیروهای بسیجی و ارادتمندان طریقت دلدادگی بوده که این بار نیز جلوه ای دیگر از آن به اثبات رسید. حجت الاسلام روحانی بلافاصله بعد از این صحبت تلفنی، تماسی نیز با علی آقای ... گرفت و جویای حال وی شد.

به سهم خود از حسن توجه امام جمعه مردمی و بی ادعای شهرستان بابل تشکر کرده و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">